اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 تير 1392 / کد مطلب: 6245 / نظرات: 0


هفت کمپ بزرگ برای مسافران تابستانی در سبزوار آماده شد


هفت کمپ بزرگ برای مسافران تابستانی در سبزوار آماده شد  مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: هفت کمپ بزرگ مسافری در حاشیه کمربندی این شهرستان برای اسکان موقت مسافران تابستانی آماده شد.

به گزارش سبزوارپیام، حسین دولت آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول تعطیلات تابستانی، بوستان های استقبال، ارمغان، بهمن، زائر، امام رضا (ع)، بوستان های حاشیه ورودی دلقند و حاشیه میدان سربداران این شهر آماده پذیرایی از مسافران تابستانی و زائران بارگاه منور رضوی است.

وی اظهار داشت: نیروهای نگهداری از این بوستان ها به صورت شبانه روزی در محل حضور داشته و برای تامین فضای مناسب برای اسکان موقت مسافران تلاش می کنند.

وی گفت: تکمیل و تجهیز نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بوستان ها، زمین های بازی کودکان، بهسازی اماکن و فضاهای فروش مواد غذایی و ایجاد فضای مطلوب و فرح بخش از جمله اقدامات در زمینه استقبال از مسافران است.

دولت آبادی از تشکیل گروههای ویژه برای سرویس دهی و خدمت رسانی به مسافران تابستانی در این شهرستان خبر داد و افزود: بهسازی و آمایش فضاهای آبی، نورپردازی مناسب، بهسازی مبلمان شهری همراه با گل آرایی، بوستان های داخل شهر را تبدیل به محیطی مناسب برای مسافران تابستانی و شهروندان نموده است.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم فرهنگی در بوستان های این شهر نیز زمینه لازم برای سپری شدن مطلوب اوقات فراغت را در این شهر ایجاد کرده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.