اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 تير 1392 / کد مطلب: 6232 / نظرات: 0


156دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی سبزوار فعال هستند


156دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی سبزوار فعال هستند مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: 156دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی سبزوار فعال بوده که متوسط عمر آنها حدود شش سال است.

محمد حسن پورکاوه امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد اتوبوس عهده دار جابه جایی مسافران درون شهری در شبکه خطوطی با طول حدود 600 کیلومتر هستند.

وی گفت :ناوگان اتوبوسرانی سبزوار در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان به حدود 30 دستگاه اتوبوس جدید نیازمند است.

وی ادامه داد: این درحالی است که با مکاتبات و پیگیری های انجام شده با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص واگذاری اتوبوس هنوز هیچ اتوبوسی به این شهرستان اختصاص نیافته است.

پورکاوه با اشاره به اینکه حدود سه سال است که هیچ اتوبوسی به این سازمان واگذار نشده، اظهار داشت: با افتتاح مسکن های مهر در جنوب غرب توحیدشهر سبزوار نیاز این ناوگان به اتوبوس های جدید برای جابه جایی مسافران درون شهری این منطقه، بیش از پیش مشهود می شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار افزود: ناوگان اتوبوسرانی سبزوار به لحاظ برخورداری از ناوگان ،جزو ناوگان های متوسط کشور محسوب می شود.

وی تعداد خطوط اتوبوسرانی فعلی سبزوار را 40 خط اعلام کرد و افزود: تعداد 13 خط از این خطوط در شهر و مابقی در حومه شهر سبزوار فعالیت می کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.