اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 تير 1392 / کد مطلب: 6226 / نظرات: 0


ترویج فرهنگ غنی و انسان ساز مهدویت از ضرورت های جامعه است


مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت : ترویج فرهنگ غنی و انسان ساز مهدویت از ضرورت های جامعه است.

 به گزارش سبزوارپیام ، حجت الاسلام ˈ هادی سلطانی کیا ˈ در حاشیه برگزاری جشن منتظران ظهور در شهر ˈسلطان آباد ˈ مرکز شهرستان خوشاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : رسالت مهم اقشار تاثیرگذار مردم بویژه روحانیون و اندیشمندان این است که در ترویج و تبلیغ این فرهنگ غنی به جامعه بکوشند.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام بوده و مردمی‏ترین فرهنگ بشری به شمار می رود، اظهار داشت : اجرایی شدن فرهنگ مهدویت جامعه را از آسیب ها مصون می دارد.

وی با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مهدویت بین همگان بویژه نسل جوان جامعه، گفت : آگاهان ،کارشناسان مسائل مهدویت و روحانیون در جامعه ترتیبی دهند که هیچ شبهه ای میان نسل جوان بدون پاسخ وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمن با حربه های مختلف درصدد مبارزه با اسلام برآمده و به علت تأثیر شگرف اعتقاد مهدوی، به مبارزة اساسی با این تفکر در سطح جهانی پرداخته است لذا وظیفه و مسولیت شیعیان ، خطیر و سنگین است.

حجت الاسلام ˈسلطانی کیا ˈ افزود : لازم است که منتظران واقعی با اجرای خوداندیشی ، خودسازی و دگر اندیشی زمینة تحقق ظهور را تسهیل کنند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب ،شناخت و معرفت حقیقی به امام زمان (عج ) را از وظایف منتظران واقعی عنوان کرد و گفت : بایستی همه افراد جامعه با آگاهی کامل به استقبال ظهور منجی عالم بشریت بروند.

وی تبعیت از ولایت، پرهیزکاری، رعایت تقوی، پیروی از دستور ائمه معصومین، دستگیری از فقیران و مستضعفان، دعای برای فرج و انتظار سازنده از وظایف شیعیان در زمان غیبت حضرت مهدی (عج) است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.