اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 3 تير 1392 / کد مطلب: 6224 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار سبزوار/


مردم توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند


مردم توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : با تلاش و استفاده بهینه از همه منابع و سرمایه های انسانی حماسه اقتصادی هم تحقق می یابد   

" قاسم شعبانی عطار " روز یکشنبه در گردهمایی فعالان بخش کشاورزی شهرستان سبزوار افزود : حماسه اقتصادی بدست شما تلاشگران عرصه تولید و کشاورزی تحقق می یابد.
وی با بیان اینکه وظیفه ما مدیران است که زیرساخت ها ، امکانات ، منابع و بستر مناسب فعالیت را برای شما فراهم کنیم، اظهار داشت : شما نیز بایستی در عرصه تولید و توسعه نهایت بهره را از این منابع ببرید.
وی با اشاره به فراهم بودن همه منابع ، امکانات ، استعدادهای فراوان چه انسانی و چه سایر منابع آبی ، خاکی و اقلیم متفاوت در کشور گفت : بایستی با همت، تلاش همگانی و با هدف استقلال و خودکفایی برای ایران اسلامی عزم ما را جزم کنیم.
مهندس "شعبانی " با بیان اینکه دشمنان از مسیر اقتصادی و واردکردن فشارهای اقتصادی و تحریم ها قصد ضربه زدن به کشور را دارند، افزود : راه مقابله با این فشارها افزایش تولید و عدم وابستگی است که بایستی در این راستا گام های اساسی برداریم.
فرماندار سبزوار با اشاره به نامگذاری امسال و سال های گذشته با تدبیر مقام معظم رهبری گفت : ایشان راه و مسیر را برای همه ما روشن کرده اند.
وی با اشاره به تحقق حماسه سیاسی در 24 خردادماه امسال ، افزود : این حضور گسترده و پرشور نقطه عطفی در تاریخ سیاسی این مرز و بوم بود.
شعبانی ادامه داد : مردم مردم امت اسلامی یکبار دیگر با عزم راسخ حمایت و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را به همه جهانیان اعلام کرده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند. 


 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.