اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 تير 1392 / کد مطلب: 6220 / نظرات: 0


نماینده سبزوار : اصناف و بازایان متعهد نقش به سزایی در تحقق حماسه سیاسی سال 92 دارند.


نماینده سبزوار : اصناف و بازایان متعهد نقش به سزایی در تحقق حماسه سیاسی سال 92 دارند.
رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی ، در پیامی فرارسیدن روز اصناف را به شاغلان اصناف مختلف در شهرستان های حوزه انتخابیه اش تبریک گفت.
محمدرضا محسنی ثانی در این پیام خطاب به تمام بازاریان پرتلاش و مومن و متعهد شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد گفته است:
یکم تیرماه که در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز اصناف نامگذاری شده است ، همه ساله یادآور همت و پشتکار مردان و زنانی است که با نیت کسب روزی حلال در مشاغل مختلف به فعالیت های خدماتی و تولیدی می پردازند و با این کار و تلاش مفید خود چرخ اقتصاد کشور را گردش درمی آورند و موجب رفاه عمومی و سلامت اجتماعی می شوند.
وی همچنین گفته است : بازاریان مومن و اصناف مختلف ایران اسلامی به جز تلاش برای به گردش درآوردن چرخ اقتصاد جامعه همواره در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران نیز نقش های مهمی ایفا کرده اند که شایسته تقدیر و تشکر است.
به گفته محسنی ثانی : بسیاری از بازاریان متدین کشور از جمله بازاریان شهرستان های حوزه سبزواربزرگ ، در مبارزات مردمی قبل از انقلاب ایران علیه رژیم طاغوت ، با ایثارگری های فراوان خود چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ جانی ، در کنار سایر اقشار شریف ملت ایران ، باعث شدند نهال انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه 57 به ثمر برسد.
وی همچنین بیان کرده است: بازاریان در جریان وقوع حماسه ماندگار 8 سال دفاع مقدس و همچنین در سایر عرصه های دشواری که در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران پیش آمده است ، نیز به خوبی نقش آفرینی کرده اند و امروز به پشتوانه همین تلاش ها و تعهدهاست که ایران اسلامی سرافرازتر از همیشه در جهان مطرح شده و نقش های مهم منطقه ای و حتی بین الملی خود را ایفا می کند.
در بخش دیگری از پیام محمدرضا محسنی ثانی بر این موضوع نیز تأکید شده است ، که در موقعیت فعلی که ایران اسلامی در اثر تحریم های غیرمنصفانه کشورهای استکباری ونیز در نتیجه ضعف مدیریت داخلی ، با مشکلات شدید اقتصادی مواجه گردیده ، اصناف و بازاریان می توانند با همکاری صحیح در اجرای برنامه های اقتصادی کشور به ویژه با همکاری موثر در طرح هدفمندسازی یارانه ها و اجرای اقتصاد مقاومتی ، منویات مقام معظم رهبری را در راستای خلق حماسی سیاسی سال 92 تحقق بخشند.
محمدرضا محسنی ثانی در پایان ضمن تبریک مجدد این مناسبت از تلاش و همت تمام شاغلان اصناف مختلف در کشور و به ویژه شهرستان های حوزه انتخابیه اش در غرب خراسان رضوی تقدیر کرده و از خداوندمنان خواستار توان خدمت بیشتر و توفیق روزافزون برای همه بازاریان و شاغلین اصناف مختلف شده است.

منبع : سایت دکتر محسنی ثانی





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.