اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 تير 1392 / کد مطلب: 6216 / نظرات: 0


مربی تیم ملی هندبال : با آمادگی خوب بازیکنان انتخاب ترکیب نهایی تیم دشوارتر شده است


مربی تیم ملی هندبال : با آمادگی خوب بازیکنان انتخاب ترکیب نهایی تیم دشوارتر شده است مربی تیم ملی هندبال گفت : با آمادگی و عملکرد خوبی که بازیکنان دارند انتخاب ترکیب نهایی تیم دشوارتر شده است .

به گزارش سبزوارپیام،ˈحمید شجاع ˈ روز شنبه در روز پایانی چهارمین اردوی تیم ملی در سبزوار در گفت و گو با ایرنا افزود : با برنامه ریزی و تمرینات منسجم انجام شده در حال حاضر بازیکنان تیم در آمادگی خوبی به سر می برند.

وی هدف از برگزاری اردوهای تدارکاتی را شناخت بازیکنان عنوان کرد و گفت : با این اردوها و نیز مسابقات تدارکاتی شالوده اصلی تیم ملی را روانه مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی می کنیم .

مربی تیم ملی هندبال برگزاری مسابقات تدارکاتی قبل از مسابقات را نیز ضروری عنوان کرد و افزود: چند مسابقه تدارکاتی برای آمادگی نهایی تیم در نظر داریم.

وی با بیان اینکه حدود 44 نفر از نخبگان هندبال سراسر کشور تست و غربالگری می شوند تا به ترکیب نهایی برسیم، افزود : لیست نهایی را سرمربی تیم رافائل کاستلو با کمک کادر فنی ارائه می دهند.

وی با اشاره به تاخیر مسابقات لیگ باشگاه ها با توجه به درخواست باشگاه ها گفت : مسابقات لیگ باشگاه ها از 25 مردادماه آغاز می شود.

شجاع اظهار داشت : بازیکنان تیم ملی نیز برای برگزاری این مسابقات به باشگاه ها برمی گردند و این وقفه خواه ناخواه برای بازیکنان تیم ملی باعث افت می شود.

مربی تیم ملی هندبال ادامه داد : این افت را هم بایستی با برنامه ریزی ، تدابیر لازم و تمرینات بدنسازی جبران کرد.

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال به میزبانی باشگاه ثامن الحجج (ع) سبزوار به مدت یک هفته در این شهرستان برگزار شد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.