اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 خرداد 1392 / کد مطلب: 6185 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب: حضور حماسی مردم در انتخابات نشانه شکست ناپذیری ملت ایران است


فرماندار خوشاب: حضور حماسی مردم در انتخابات نشانه شکست ناپذیری ملت ایران است  فرماندار خوشاب گفت : حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات به همگان نشان داد که ملت ایران برای همیشه شکست ناپذیر و سربلند است.

 به گزارش سبزوارپیام ، مهندس ˈحسین ابراهیمی کردیانی ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور چشمگیر مردم شهرستان خوشاب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود : مردم با مشارکت کم نظیر خود در این انتخابات همچون دوره های گذشته نشان دادند که پایبند ولایت ، نظام و انقلاب هستند.

وی اظهار داشت : حضور پرشور مردم خوشاب در انتخابات 24 خردادماه یک روز تاریخی به یادماندنی و به فرموده مقام معظم رهبری حماسه سیاسی را رقم زد.

وی با اشاره به ترفندها و توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی،گفت : ملت ما بار دیگر با آگاهی، بصیرت و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس کرده و سر جای خود نشاندند.

فرماندار خوشاب با ابراز خرسندی از برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند گفت : همان وحدت و قانونمندی که در امر برگزاری انتخابات و قبل از آن بین مردم و مسوولان بود بایستی همچنان حفظ شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.