اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 خرداد 1392 / کد مطلب: 6181 / نظرات: 0


جمعی از مردم خوشاب: با رای خود به دشمنان نشان می دهیم تا آخر ایستاده ایم


جمعی از مردم خوشاب: با رای خود به دشمنان نشان می دهیم تا آخر ایستاده ایم  جمعی از مردم خوشاب گفتند: با حضور باشکوه پای صندوق های رای، به استکبار جهانی نشان می دهیم که تا آخر ایستاده ایم.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، مردم خوشاب از نخستین ساعات رای گیری با شور و شوق بسیار به صفوف طولانی در کنار صندوق های اخذ رای پیوسته و نشان دادند که خالق همیشگی حماسه هستند.

روند رای گیری در خوشاب با نشاط ادامه دارد و هر لحظه به جمعیتی که به صف های رای گیری پیوسته اند، افزوده می شود.

یک کشاورز که در صف رای گیری منتظر نوبت رای دادن است به خبرنگار ایرنا گفت: آمده ایم که بگوییم همانطور که شهدای ما خون خود را در راه این انقلاب دادند ما نیز تا آخرین قطره خون پای دفاع از انقلاب ایستاده ایم.

ˈحسین فوجیˈ با اشاره به فداکاری ها و ایثارگری هایی که در راه پیروزی انقلاب انجام شده است افزود: این انقلاب راحت به دست ما نرسیده که حالا بخواهیم آن را به دست دشمن بدهیم.

وی اظهار داشت: رای ما نشان دهنده پایبندی به ارزش های اسلامی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی است.

یک کارمند هم با ضروری خواندن حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات گفت: انتخابات، همایشی ملی و صحنه نمایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی است.

ˈاحمد امامیˈ با اشاره به توطئه ها و ترفندهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: دشمنان با وجود توطئه های بی شمار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون موفق نشده اند اعتقاد مردم ایران را نسبت به نظام اسلامی سست کنند.

وی آرای مردم در انتخابات را به منزله تایید دوباره نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های والای انقلاب و امام راحل عنوان کرد.

یک فرهنگی هم حضور در انتخابات را یک وظیفه ملی و تکلیف الهی عنوان کرد و گفت: تک تک آرای ما مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

ˈالهام یعقوبیˈ با بیان اینکه توطئه ها و تحریم های دشمنان برای ملت ایران تازگی ندارد و از ابتدای پیروزی انقلاب بوده و هست افزود : مشارکت مردم ایران اسلامی در همه صحنه ها از جمله انتخابات، بیانگر شکست دشمنان است.

وی اظهار داشت: ما امروز با حضور خود به همه جهانیان نشان می دهیم که ملت ایران استوار و پابرجا ایستاده و ذره ای از آرمان های خود کوتاه نمی آید.

یک بازاری هم شرکت در انتخابات را حق و تکلیف شرعی خود عنوان کرد و گفت : امروز آمده ایم که در سرنوشت خود تاثیرگذار بوده و با حضور خود حماسه ای دیگر خلق کنیم.

ˈمسلم سلطان آبادیˈ به فشارهای اقتصادی دشمن و تحریم های علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت : دشمنان باید بدانند که حضور ملت ایران در پای صندوق های رای نشان دهنده نفرت امت ایران اسلامی از آنان است.

وی با بیان اینکه دشمن باز هم شکست خورده و دنیا شاهد این شکست و حقارت دشمنان ایران است افزود: این حضور پرشور مردم پوزه دشمن را به خاک مالید.

یک رای اولی هم گفت: خوشحالم که امسال برای اولین بار می توانم با رای خود در سرنوشت سیاسی کشورم تاثیرگذار باشم.

ˈحسین معصومیˈ با بیان اینکه رای ما لبیک به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و پیروی از خون شهدا است اظهار داشت: دشمن باید بداند ملت ایران همچون همیشه بصیر، آگاه و همیشه در صحنه است و با این حضور، دیگر دشمن حرفی برای گفتن ندارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.