اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 خرداد 1392 / کد مطلب: 6179 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


حضور حماسی مردم در انتخابات پایبندی به اسلام و انقلاب است


حضور حماسی مردم در انتخابات پایبندی به اسلام و انقلاب است امام جمعه سبزوار گفت : پیام حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات با وجود تبلیغات گسترده دشمنان حمایت و پایبندی به اسلام ، نظام و انقلاب است .
  حجت الاسلام "غلامحسین ابراهیمی " در خطبه های باشکوه نمازجمعه شهرستان سبزوار با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان افزود : بیشتر از هر وقت و هر دوره ای بایستی در انتخابات شرکت کرده و به دشمنان نشان دهیم که پای انقلاب و ارزش های اسلامی ایستاده ایم .
وي خطاب به مردم ولايتمدار سبزوار و ملت غيور ايران گفت: شركت شما در انتخابات بهترين پاسخ به استكبار جهاني و موجب مايوس تر شدن آنان است.
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه ما نباید به خاطر اینکه به ما ظلمی شده و یا حقمان از بین رفته در انتخابات شرکت نکنیم افزود : خدای متعال همیشه با شما بوده و تا زمانی که در صحنه باشید خدا هم شما را پشتیبانی می کند برای خدا کار کنید خدا هم شما را کمک می کند .
 وی تصریح کرد : امروز شرکت در انتخابات نه تنها وظیفه اجتماعی و ملی است بلکه یک وظیفه شرعی و الهی است .
 وی همچنین رای به فرد اصلح در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت : با بررسی کامل و آگاهی بهترین افراد را انتخاب کنید تا در آینده کشور و منطقه شما تاثیرگذار باشند .
خطيب جمعه سبزوار همچنين با اشاره به فرموده اي از امام راحل (ره) گفت:  در انتخابات مساله برد و باخت مطرح نيست بلكه مهم خدمت به مردم است و تحقق اسلام در اين كشور يكي از خواسته هاي همگاني است.

وی پایبند بودن به قانون و رای مردم پس از انتخابات را هم مورد اشاره قرار داد و گفت : وحدت و دوری از عوامل تفرقه از درس های امام راحل (ره) است که بایستی برای همیشه به آن توجه داشته باشیم .

خطیب جمعه سبزوار 27 خرداد سالروز تشكيل جهاد سازندگي را گرامي داشت و گفت: جهاد يكي از يادگارهاي ارزشمند حضرت امام راحل (ره) در عرصه هايي همچون رسيدگي به محرومان و رشد كشاورزي است.
 حجت الاسلام ابراهیمی خواستار تقویت بیشتر جهاد کشاورزی از سوی مسئولان و همکاری بیشتر بین مسئولان جهاد و سایر مسئولان ادارات و سازمان های دیگر  برای رفع مشکل اشتغال جوانان شد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.