اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 24 خرداد 1392 / کد مطلب: 6173 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی سبزوار/


نظم و امنيت در شعبات اخذ راي برقرار است


نظم و امنيت در شعبات اخذ راي  برقرار است  فرمانده انتظامي سبزوار گفت :نظم و امنيت در تمام شعبات اخذ راي شهرستان هاي سبزوار،داورزن و خوشاب برقرار است و هيچ مشكلي وجود ندارد. 

سرهنگ قنبر علي آزادواري روز جمعه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي اظهار كرد:از سه ماه قبل با همكاري مسوولان ذيربط تدابير لازم براي برگزاري انتخابات سالم و با نشاط در اين شهرستان ها انديشيده شده و آمادگي خود را اعلام كرده بوديم .
وي افزود:در حال حاضر انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي در بخش هاي مركزي ،ششتمد و روداب سبزوار و نيز بخش هاي مركزي و باشتين شهرستان داورزن و همچنين دو بخش شهرستان خوشاب با حضور گسترده مردم در حال برگزاري است.
عضو شوراي تامين سبزوار گفت :نيروهاي انتظامي با همكاري نيروهاي بسيجي ، ناحيه سپاه و ۴۷ سلمان در تمام شعبات اخذ راي شهرستان هاي سبزوار ،داورزن و خوشاب حضور دارند.
سرهنگ آزادواري گفت : در حال حاضر گشت هاي انتظامي سيار نيز در سطح شهرستان هاي مزبور و تمام شعبات اخذ راي ماموريت هاي خود را بنحو احسن انجام مي دهند.
وي افزود:ما براي برگزاري انتخابات سالم و پر شور توان تلاش خود را بكار بسته تا مردم عزيزمان بتوانند در اين حماسه سياسي سرنوشت خودشان را تعيين كنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.