اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 خرداد 1392 / کد مطلب: 6148 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار


جانبازان سندهای زنده ای هستند که آبروی دشمن را می برند


جانبازان سندهای زنده ای هستند که آبروی دشمن را می برند  امام جمعه سبزوار گفت : جانبازان سندهای زنده ای هستند که آبروی دشمن را بی سرو صدا می برنند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام ˈغلامحسین ابراهیمی ˈ روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از جانبازان در مدرسه اهل البیت سبزوار ،افزود : یک سند زنده شما بدن ناقصتان است که مرگ بر آمریکا ، اسرائیل و استکبار می گوید و آبروی دشمنان را می برد.

وی با بیان اینکه شما برای دفاع از کیان کشورتان هر آنچه داشتید را در طبق اخلاص گذاشتید ، اظهار داشت : شما قدر خود را بدانید و تا زنده اید سربلند و سرافراز هستید.

وی خطاب به همسران جانبازان نیز گفت : شما نیز در این سربلندی شریک هستید و اگر اجرتان بیشتر از جانبازان نباشد کمتر نیست .

وی با اشاره به فداکاری ها و مصیبت هایی که حضرت زینب (س) در صحرای کربلا و پس از آن متحمل شد خطاب به همسران جانبازان ادامه داد : شما نیز همچون حضرت زینب (س) شریک در مصیبت بودید.

امام جمعه سبزوار با تبریک اعیاد شعبانیه و تولد حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز جانباز گفت : حضرت ابوالفضل نیز ایثارگری است که هر آنچه داشت فدای دین اسلام و ولایت کرد. حجت الاسلام ابراهیمی به زندگی و القاب حضرت ابوالفضل (ع)اشاره کرد و گفت : آن حضرت پرچمدار بود و تا آخرین نفس جنگید زیرا او در شجاعت کم نظیر بود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار نیز در این مراسم گفت : این توفیقی برای ما است که در بین بهترین اقشار ایثارگران باشیم .

ˈعلیرضا فیلسرایی ˈ با اشاره به فداکاری ها و ایثارگری هایی که برای دفاع از انقلاب اسلامی انجام شد ،افزود : جانبازان افرادی دلسوز ، متقی و انقلابی هستند که ظرفیت ها و توقعاتی هم دارند که بایستی مسوولان به موقع به آن رسیدگی کنند.

در این مراسم که توسط دفتر امام جمعه سبزوار با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور جانبازان و خانواده های آنان برگزار شد 140 نفر از جانبازان 50 درصد به بالای سبزوار با اهدای هدایایی تجلیل شدند . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.