اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 خرداد 1392 / کد مطلب: 6147 / نظرات: 0

فرماندار شهرستان داورزن:


224 نفر در انتخابات شورای اسلامی داورزن با یکدیگر رقابت می کنند


224 نفر در انتخابات شورای اسلامی داورزن با یکدیگر رقابت می کنند فرماندار داورزن گفت: 224 نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش سبزوارپیام،ˈاسماعیل غفاریˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 14 نفر در حوزه شهری و 210 نفر در حوزه روستایی در عرصه انتخابات حضور دارند.

وی بیان کرد: شهرستان داورزن شامل یک شهر، دو بخش و 37 روستای دارای شورای اسلامی می باشد که از مجموع نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی 120 نفر با آرای مردم انتخاب می شوند.

او اظهار داشت: شورای اسلامی حوزه شهری داورزن پنج عضو، شوراهای اسلامی روستاهای دارای جمعیت بیش از هزار و 500 نفر پنج عضو و روستاهای کمتر از این تعداد، سه عضو خواهند داشت.

فرماندار داورزن گفت: 36 شعبه اخذ رای برای انتخابات در این شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد 29 شعبه ثابت و هفت شعبه سیار می باشد.

غفاری افزود: در هر شعبه اخر رای یک صندوق برای انتخابات شورای اسلامی و یک صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: 750 نفر اعضای هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، عوامل دست اندرکار شعب اخذ رای و ماموران انتظامی و خدماتی، کار برگزاری انتخابات را در شهرستان داورزن برعهده دارند.

او گفت: جمعیت شهرستان داورزن براساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1390، بیش از 25 هزار نفر است که از این تعداد 15 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

فرماندار داورزن اظهارامیدواری کرد، مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات مانند دوره های پیشین باشکوه و پررنگ باشد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.