اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 خرداد 1392 / کد مطلب: 6146 / نظرات: 0

معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات سبزوار


تاکنون 31نفر کاندیداهای شورای شهر و روستا انصراف خود را اعلام کردند


تاکنون 31نفر کاندیداهای شورای شهر و روستا انصراف خود را اعلام کردند معاون فرماندار و رییس ستاد انتخابات سبزوار گفت : تاکنون 31 نفر از کاندیداهای شورای شهر و روستا در این شهرستان انصراف خود را اعلام کردند.
به گزارش سبزوارپیام، ˈرضا مدرسی پور ˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 934 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان به رقابت انتخاباتی می پردازند.

وی با بیان اینکه 78 نفر به عنوان داوطلبان شورای اسلامی شهر سبزوار رقابت انتخاباتی می کنند، افزود : هشت نفر از این داوطلبان خانم و بقیه آقا هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار ادامه داد : 13نفر از این داوطلبان به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار انتخاب می شوند.

رییس ستاد انتخابات سبزوارگفت : 316 نفر در بخش مرکزی ، 300 نفر در بخش ششتمد و 213 نفر در بخش روداب به عنوان داوطلبان اعضای شورای اسلامی روستا به رقابت می پردازند.

وی مجموع شعب اخذ رای در شهرستان سبزوار را نیز 224 شعبه اعلام کرد و گفت : از این تعداد 171 شعبه ثابت و 53 شعبه سیار است.

رییس ستاد انتخابات سبزوار تعداد شعبات شهری اخذ رای برای شهرستان سبزوار را 126 شعبه و تعداد شعبات روستایی این شهرستان را 98 شعبه اعلام کرد.

مدرسی پور اظهار داشت : در سبزوار بالغ بر شش هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

وی با اظهار اینکه در 137 روستای این شهرستان انتخابات برگزار می شود، گفت : 47 روستا در بخش مرکزی ، 49 روستا در بخش ششتمد و 41 روستا در بخش روداب شهرستان سبزوار است.

رییس ستاد انتخابات سبزوار افزود : با بهره گیری از همه امکانات شهرستان سبزوار و نیروهای با تجربه از اقشار مختلف آمادگی کاملی داریم تا انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری برگزار کنیم .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.