اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1392 / کد مطلب: 6144 / نظرات: 0


مشارکت گسترده مردم در انتخابات تجلی وحدت و اقتدار ایران اسلامی است


مشارکت گسترده مردم در انتخابات تجلی وحدت و اقتدار ایران اسلامی است مشاور فرماندار و مسوول امور بانوان خوشاب گفت : مشارکت گسترده مردم در انتخابات تجلی وحدت و اقتدار ایران اسلامی است .

به گزارش سبزوارپیام، ˈمعصومه میرزایی ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تحقق حماسه سیاسی می شود .

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب از همه امکانات و تبلیغات رسانه ای برای برگزاری انتخاباتی سرد با مشارکت کمرنگ مردم استفاده کرده اند، اظهار داشت :حضور گسترده ما ملت ایران پای صندوق های رای مشت محکمی بر گزافه گویی های دشمنان و مخالفان نظام است .

وی با اشاره به توطئه ها و تحریم های اقتصادی دشمنان، اظهار داشت : این انتخابات در موقعیت و زمان حاضر برای نظام جمهوری اسلامی سرنوشت ساز است.

وی اعتقاد محکم مردم ایران به دین مبین اسلام ،ولایت فقیه و دینی که آنان نسبت به شهدا احساس می کنند را دلیل ایستادگی آنان در مقابل خواست دشمنان عنوان کرد.

مشاور فرماندار و مسوول امور بانوان خوشاب گفت : با وجود همه فشارهای استکبار ، توطئه ها و فتنه ها شاهد حضور گسترده ،با شور ، شعور و بصیرت مردم در همه صحنه ها بوده و خواهیم بود.

وی ادامه داد : ملت ایران بار دیگر با شرکت در این انتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و حضور دشمن شکن آنان در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبارگران جهانی خواهد بود.

میرزایی با اشاره به اهمیت انتخاب فردی اصلح در کنار حضور حداکثری، گفت : حضور حداکثری و آگاهانه مردم در این انتخابات و انتخاب اصلح توسط آنان منافع ملی کشور را تامین و با تقویت اقتدار کشور در سطح بین المللی ، امنیت ملی را تضمین می کند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.