اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1392 / کد مطلب: 6143 / نظرات: 0

معاون فرماندار و رییس هیات بازرسی انتخابات:


23 نفر بازرس بر روند انتخابات در شعب اخذ رای سبزوار نظارت می کنند


23 نفر بازرس بر روند انتخابات در شعب اخذ رای سبزوار نظارت می کنند  معاون فرماندار و رییس هیات بازرسی انتخابات سبزوار گفت : دراین دوره از انتخابات 23 نفر بازرس بر روند رای گیری در شعب اخذ رای این شهرستان نظارت می کنند.
به گزارش سبزوارپیام، ˈمحمد کلاته ˈ امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تفاوت تعداد بازرسین در سر صندوق ها، اظهار داشت : پس از بررسی پیشنهادات به وزارت کشور در این دوره از انتخابات تصمیم بر این شد به جای اینکه برای هر صندوق یک بازرس ثابت داشته باشیم به طور میانگین برای هر 10 صندوق یک نفر بازرس سیار در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد : 12 نفر برای شهر سبزوار ، سه نفر برای بخش مرکزی ، چهار نفر بخش روداب و چهار نفر برای بخش ششتمد سبزوار کار بازرسی این دوره از انتخابات را انجام می دهند .

کلاته اظهار داشت : این بازرسان با برگزاری دوره های مختلف آموزشی نسبت به شرح وظایف خود آشنا و در زمان برگزاری انتخابات با حضور بر سر صندوق های رای، بر حسن اجرای انتخابات نظارت کامل خواهند داشت.

وی با اشاره به آغاز فعالیت هیات های بازرسی قبل از ثبت نام کاندیداها گفت : طبق قانون، وظایف هیات های بازرسی، قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات تعیین شده است.

رییس هیات بازرسی انتخابات سبزوار با اشاره بر اهمیت نقش مهم بازرسان در امر برگزاری انتخابات،گفت : علیرغم کار هیات های نظارت ، اجرایی و عاملان برگزاری انتخابات ،بازرس چشم وزارت کشور است و برای صحت و دقت بیشتر بایستی به طور مداوم هیات های بازرسی و بازرسان اوضاع را رصد کرده و اگر کم و کاستی و یا تخلف انتخاباتی انجام شد،گزارش را تنظیم و کارهای لازمه را انجام دهند.

وی از مردم خواست همکاری لازم را با هیات بازرسی شهرستان سبزوار داشته باشند و هر گونه تخلف انتخاباتی را به این هیات گزارش دهند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار با اشاره به اهمیت و حساسیت این دوره از انتخابات با توجه به برنامه ها و توطئه های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی، گفت : مردم سربلند ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود در 24 خردادماه در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان را مایوس می کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.