اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1392 / کد مطلب: 6142 / نظرات: 2


شور و شوق انتخابات ، دیار سربداران را فرا گرفت


شور و شوق انتخابات  دیار سربداران را فرا گرفت شور و شوق انتخابات شهرستان سبزوار دیار سربداران را فرا گرفته و اکثر مردم با بررسی مناظرات، سخنرانی ها و پوسترهای تبلیغاتی، گزینه های نهایی خود برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را مشخص کرده اند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، شهروندان سبزوار از بین 82 داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر 13 نفر را با توجه به معیارها و مطالبات خود انتخاب می کنند.

روند انتخابات در روز پایانی تبلیغات شوراهای شهر و روستا در شهرستان سبزوار پر از شور و حرارت است و داوطلبان همه تلاش خود را برای جلب نظر مردم و پیروزی در این رقابت به کار گرفته اند.

آنان با انواع روش ها همچون برگزاری مناظرات، سخنرانی، ارسال پیامک، توزیع پوستر، کارتهای تبلیغاتی، بروشور، لوح های فشرده، نشریات، فضای مجازی و وب سایت ها، تمام هم و غم خود را برای جلب آرای مردم به کار گرفته اند.

از زمان اعلام رسمی تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی تا امروز داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی با فعال کردن ستادهای خود در خیابان های مرکزی سبزوار تبلیغات خود را آغاز کردند.

این ستادها بویژه شب ها شاهد حضور پرشور حامیان نامزدها و مردمی است که با ابزار و شیوه های مختلف جذب ستادها می شوند.

در این میان شور و نشاط جوانان رای اولی و حضور آنان در ستادهای داوطلبان مورد نظر خود مشاهده می شود.

برخی از کسبه سبزوار هم با نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدها، حمایت خود را از نامزد مورد نظرشان اعلام کرده اند.

بعضی از هواداران نامزدهای انتخاباتی نیز با نصب پوستر داوطلب موردنظرشان بر روی وسیله نقلیه خود تبلیغات می کنند.

در مجموع 937 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سبزوار به رقابت پرداخته اند.

در 137 روستای شهرستان سبزوار انتخابات برگزار می شود و 316 نفر در بخش مرکزی، 300 نفر در بخش ششتمد و 213 نفر در بخش روداب به عنوان داوطلبان اعضای شورای اسلامی روستا به رقابت می پردازند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


همکار
گلایه ‏نامه‏ ی کوچک گروه داروگ
در یکی از شماره‏های تبلیغاتی نشریه‏ آفرینش ویژه‏ ی ستاد انتخاباتی آقای کاظم ارشادی‏ مقدم ـ نامزد انتخابات شورای شهر سبزوار ـ مطلبی درباره‏ ی حمایت ایشان از گروه موسیقی داروگ آمده. از این رو تصمیم گرفتم ضمن تشکر از ایشان به خاطر توجه ویژه‏ ای که به گروه ما داشته‏ اند، توضیحاتی را در این باره ارائه کنم:
نخست آن که نه تنها در طی روزهای تبلیغات انتخابات بلکه در طی سالیان دراز فعالیت گروه داروگ هیچ گونه مذاکره و صحبتی بین این گروه و ایشان صورت نگرفته. لذا از آن جا که درج مطلب مذکور در نشریه ‏ی آفرینش همراه با عکسی از گروه داروگ شائبه‏ ی حمایت این گروه را از نامزد مذکور در اذهان عمومی به دنبال دارد، گروه داروگ اعلام می‏دارد که طبق مشی همیشگی این گروه در برکنار ماندن از امور سیاسی و غیرفرهنگی، هرگز از هیچ یک از نامزدهای انتخابات پیش رو حمایت نکرده و نخواهد کرد. اینک چه نیکو است که جناب آقای ارشادی‏ مقدم خود به رد این شائبه قیام کنند تا خدای نکرده گمان سوءاستفاده از نام کوچک گروه داروگ بر ایشان نرود.
دیگر آن که چه خوب است که این صحبت‏ها به روزهای انتخابات محدود نشود و جز آن همه‏ ی فعالیت‏های هنری و فرهنگی شهرمان از جمله آثار دیگرگروه‏ های موسیقی، تئاتر و … مورد حمایت دستگاه‏ های ذی‏ربط قرار گیرد. مشکلات عدیده ‏ای از قبیل دشواری اخذ مجوز، نبود مکان تمرین و دیگر امکانات، گروه‏های هنری فعال در شهرمان را تهدید می‏کند که متأسفانه جز در بزنگاه‏ هایی این چنین که مسئولین شهر در ویترین نگاه مردم قرار می‏گیرند، اعتنایی ولو ظاهری به این مشکلات نمی‏شود.
به امید فرداهای بهتر.

با سپاس

حمیدرضا سیدنیا، ۹۲/۳/۲۱

منبع : وبلاگ حمید رضا سیدنیا نوازنده دفت وسنتور