اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 مهر 1390 / کد مطلب: 614 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن /کرامت فرزندان هم باید شامل حال پدران و مادران شود


امام جمعه بخش داورزن گفت : کرامت فرزندان هم باید شامل حال پدران و مادران پیر و ناتوان شود .

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه بخش داورزن با اشاره به دهه کرامت عنوان کرد : همانطور که فرزندان حق خود را از پدران و مادران مطالبه می کنند پدران و مادران نیز حق وحقوقی دارند که فرزندان لازم به اجرای آن هستند.

وی با اشاره به لازم النفقه بودن پدر و مادر برای فرزندان گفت : هرچند همسر و فرزندان حقی بر گردن سرپرست خانواده دارند ولی  نباید کانون گرم خانواده به خانه سالمندان تبدیل شود.

امام جمعه بخش داورزن به وظیفه خطیر فرزندان در قبال پدر و مادر اشاره کرد و گفت : حتی اگر پدر و مادر کافر باشند این حق بزرگ پدر و مادر از گردن فرزندان سلب نمی شود .

وی احترام به بزرگان و پیران جامعه را احترام به پیامبر دانست و گفت :نباید فرزندان بگذارند تا در کشاکش زندگی احترام پدر و مادر فراموش شده وآه آنان دامنگیرشان  شود.

وی در ادامه به عملیاتهای انجام شده در این هفته طی 8 سال دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد : رشادتها و پایمردی های این عزیزان در 8 سال دفاع مقدس فراموش ناشدنی است .

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی شهادت   حاج عبدالکریم هاشمی نژاد را خاطر نشان شد و تصریح کرد : شهادت این جوانمرد فاضل  هم نتوانست خللی در رشد و نمو درخت انقلاب بوجود آورد.

وی در ادامه با اشاره به هجرت امام خمینی (ره) از نجف اشرف به سمت پاریس افزود : این هجرت تاریخی باعث شد تا انقلاب ایران در کانون توجه رسانه های جهان قرار گیرد که این نشان از درایت و هوشمندی و بصیرت امام در مقابله با زور گویان تاریخ بود .

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی با اشاره به روز نیروی انتظامی افزود : نیروی انتظامی باید وظیفه ذاتی خود را که همانا ایجاد امنیت در جامعه است را با اقتدار پیاده نماید .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.