اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 خرداد 1392 / کد مطلب: 6137 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار :


حضور گسترده مردم در انتخابات موجب بالارفتن مقبولیت و اقتدار نظام است


حضور گسترده مردم در انتخابات موجب بالارفتن مقبولیت و اقتدار نظام است  معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : حضور گسترده مردم در انتخابات موجب بالارفتن مقبولیت ، اقتدار ، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ˈ، مهندسˈ قاسم شعبانی عطار ˈ روز سه شنبه در جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای سبزوار افزود : مردم ایران اسلامی با آگاهی سیاسی یالایی که دارند به طور یقین حماسه سیاسی دیگری خلق می کنند تا برگ زرینی دیگر در تاریخ پربرکت نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی اظهار داشت : حضور مردم عهد و میثاق مجددی با آرمان های امام راحل (ره) ، شهدا ، دفاع از ارزش ها و حمایت از اسلام و رهبری است .

وی گفت : به طور یقین مردم به این وظیفه و تکلیف شرعی ، ملی و میهنی خود به نحو احسن همچون ادوار گذشته عمل می می کنند.

وی گفت : رای مردم در روز انتخابات امانتی است که به ما می سپارند لذا مسوولان برگزاری بایستی از امانت مردم خوب حراست و پاسداری نمایند و وظیفه شرعی ، ملی و میهنی خود را به نحو احسن انجام دهند.

مهندس شعبانی اظهار داشت : ما هیچ وظیفه ای جز اجرای قانون ، امانتداری ، رعایت عدالت و بی طرفی در برگزاری انتخابات نداریم .

رییس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار هم در این جلسه به رقابت و حساسیت بالای این دوره از انتخابات نسبت به دوره های گذشته اشاره کرد و گفت : به جز دوره گذشته که در دو استان خراسان رضوی و کردستان دو انتخابات همزمان داشتیم این برای نخستین بار در کشور است که همزمان باهم دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا برگزار می شود.

ˈحسین میردشتی ˈ به زمان طولانی و 36 ساعته این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود : بعد از پایان انتخابات ابتدا شمارش آرای ریاست جمهوری و بعد شوراهای اسلامی انجام می شود لذا شمردن آرا دو شب به طول می انجامد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.