اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 خرداد 1392 / کد مطلب: 6136 / نظرات: 0

معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات:


امکانات لازم برای انتخاباتی سالم و قانونمند درسبزوار مهیا است


امکانات لازم برای انتخاباتی سالم و قانونمند درسبزوار مهیا است معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات سبزوار گفت: تمام امکانات و زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، بانشاط و با مشارکت حداکثری مردم در سبزوار مهیا شده است.

 به گزارش سبزوارپیام ، ˈرضا مدرسی پورˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهره گیری از تمام امکانات شهرستان سبزوار و نیروهای باتجربه از اقشار مختلف، آمادگی کامل داریم که انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم سبزوار برگزار کنیم.

وی اظهار داشت : در سبزوار حدود شش هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکاران، کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

وی مجموع تعداد شعب اخذ رای در شهرستان سبزوار را 224 شعبه اعلام کرد و گفت : از این تعداد 171 شعبه ثابت و 53 شعبه سیار است.

رئیس ستاد انتخابات سبزوار تعداد شعبات شهری اخذ رای در شهرستان سبزوار را 126 شعبه و تعداد شعبات روستایی این شهرستان را 98 شعبه اعلام کرد.

ˈمدرسی پورˈ افزود: 937 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان به رقابت می پردازند که از این تعداد 82 نفر در شهر سبزوار هستند.

وی با بیان اینکه در 137 روستای این شهرستان انتخابات برگزار می شود گفت : 47 روستا در بخش مرکزی، 49 روستا در بخش ششتمد و 41 روستا در بخش روداب شهرستان سبزوار می باشد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.