اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 خرداد 1392 / کد مطلب: 6131 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار :


235 شعبه اخذ رای در سبزوار در نظر گرفته شده است


235 شعبه اخذ رای در سبزوار در نظر گرفته شده است معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سبزوار 235 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.
 به گزارش سبزوارپیام ،ˈقاسم شعبانی عطارˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 136 شعبه مربوط به سبزوار و مابقی مربوط به بخش های روداب و ششتمد می باشند.

وی گفت: در هر شعبه اخذ رای یک صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و یک صندوق برای انتخابات شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

او اظهار داشت: بیش از شش هزار نفر شامل اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی، عوامل شعب اخذ رای و ماموران انتظامی، کار برگزاری انتخابات در شهرستان سبزوار را بر عهده دارند.

وی گفت: 964 نفر از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سبزوار تایید صلاحیت شده اند.

او اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی در حوزه روستایی شهرستان سبزوار در 137 روستا برگزار خواهد شد که تعداد منتخبان در دو روستا پنج نفر و در سایر روستاها سه نفر خواهند بود.

وی افزود: در شهر سبزوار نیز 13 نفر با انتخاب مردم به عضویت شورای اسلامی این شهر درخواهند آمد.

فرماندار سبزوار گفت: 47 روستا در بخش مرکزی، 49 روستا در بخش ششتمد و 41روستا در بخش روداب این شهرستان وجود دارد و جمعیت این شهرستان بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 بیش از 319 هزار نفر می باشد.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 24 خرداد ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.