اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 خرداد 1392 / کد مطلب: 6130 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار :


وظیفه ما اجرای قانون و حراست از آرای مردم است


وظیفه ما اجرای قانون و حراست از آرای مردم است   معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : اجرای قانون ، امانتداری و حراست از آرای مردم در انتخابات وظیفه ما است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ˈ ، مهندس ˈ قاسم شعبانی عطار ˈ روز یکشنبه در جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای سبزوار ، افزود : برعهده گذاشتن این رسالت عظیم و خطیر در این شرایط حساس توفیقی برای ما و شما به عنوان امانتداران آرای مردم می باشد.

نماینده عالی دولت در سبزوار با بیان اینکه انتخابات توسط خود مردم برگزار می شود ،اظهار کرد: نقش ما به عنوان هماهنگ کننده و پشتیبان است .

رییس هیات اجرایی انتخابات سبزوار با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مقام عظمای ولایت گفت : اوج و مظهر حماسه سیاسی برگزاری انتخابات 24 خردادماه با مشارکت حداکثری مردم است.

وی ادامه داد: به یقین با موقعیت شناسی ، زمان شناسی ، بصیرت و آگاهی مردم عزیز کشورمان شاهد حماسه سیاسی و برگ زرینی در عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی در 24 خردادماه امسال خواهیم بود.

رییس شورای تامین سبزوار از امنیت به عنوان یکی از نعمات در کشور اسلامی ایران نام برد و گفت : امنیت کاملی با هوشیاری و همکاری مردم در کشور حاکم شده و شکی نیست که بخش مهمی از امنیت کشور برعهده مردم است.

مهندس شعبانی با اشاره به توطئه ها و تحریم های دشمنان و اینکه آنان به گمان تسلیم شدن مردم هستند ، اظهار داشت : ملتی که در طول تاریخ آزمون های بزرگی را پشت سر گذاشته این فشارها نه تنها مشکل جدی بر سر اهداف و آرمان های انقلاب و مردم ایجاد نمی کند بلکه با حضور دشمن شکن مردم در پای صندوق های رای به یک فرصت تبدیل می شود .

وی به وجود همه سلایق ، گروه ها و جریانات سیاسی در بین کاندیداهای انتخاباتی و نیز برنامه های خوب مناظره های انتخاباتی از سوی صدا و سیما اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با تک تک آرای مردم و انتخاب فرد اصلح سرنوشت چهار سال کشور به خوبی توسط مردم رقم خورد.

رییس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار هم در این جلسه با توجه به رقابت و حساسیت بالای این دوره از انتخابات نسبت به دوره های گذشته، گفت : این برای نخستین بار در کشور است که همزمان باهم دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

ˈحسین میردشتی ˈ به زمان طولانی و 36 ساعته این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود : بعد از پایان انتخابات ابتدا شمارش آرای ریاست جمهوری و بعد شوراهای اسلامی انجام می شود لذا شمردن آرا دو شب به طول می انجامد.

وی همچنین به توطئه ها و برنامه های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت : بار دیگر مردم عزیز کشورمان با حضور حداکثری در انتخابات 24 خردادماه پاسخ دندان شکنی به توطئه های دشمنان می دهند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.