اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 18 خرداد 1392 / کد مطلب: 6120 / نظرات: 0

شهردار سبزوار/


برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنیم


برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنیم شهردار سبزوار گفت: منتظر استقبال سرمایه گذاران از فرصت های سرمایه گذاری کهن شهر سبزوار هستیم و برای آنها فرش قرمز پهن می کنیم.

حسین مقصودی در آستانه کلنگ زنی مجتمع تجاری، فرهنگی، اداری 24 متری انقلاب سبزوار اظهار داشت: شهرداری سبزوار دست همه سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در شهر فرهنگی-تاریخی سبزوار به گرمی خواهد فشرد و به آنان زمین و پروانه اعطا خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: در سال های متمادی چالش ها و کمبودهایی در مبلمان شهری و نبود مجتمع های فرهنگی تجاری در شهر سبزوار احساس می شد که همین امر شهرداری را ترغیب کرد تا در یک و نیم ساله اخیر جهت رفع این دغدغه ها تلاش های فراوانی را انجام دهد.

شهردار سبزوار ادامه داد: شهرداری سبزوار در این مدت با حضور در نمایشگاه های مختلف سرمایه گذاری در شهرهای بزرگی همچون تهران، کیش، مشهد و ... توانست با سرمایه گذاران ذی صلاحی وارد بحث، تبادل نظر و نهایتا جذب سرمایه گذار شود که خوشبختانه قرار است امروز مراسم کلنگ زنی بزرگترین مجتمع تجاری فرهنگی سبزوار بصورت مشارکتی با شرکت سیمرغ انجام شود.

مقصودی با بیان اینکه مساحت مجتمع تجاری فرهنگی اداری 24 متری انقلاب حدود 3 هزار و500 مترمربع می باشد، تصریح کرد: این مجتمع قرار است توسط شرکت سیمرغ و مجری طرح آروین پارت در 12 طبقه با مساحت حدود 22 هزار متر مربع با اعتباری بالغ 500 میلیارد ریال در مدت زمان 24 ماه به بهره برداری برسد.

وی با اظهار اینکه این مجتمع شامل واحد های تجاری، رستوران، مجموعه ورزشی- تفریحی آبی مجزا برای خانم ها و آقایان، دفاتر اداری ، پارکینگ و... خواهد بود، خاطر نشان کرد: 30 درصد از کل بنای این مجتمع یعنی 4 طبقه فرهنگی و اداری بصورت کامل سهم شهرداری و مابقی پروژه سهم شرکت سیمرغ خواهد بود.

شهردار سبزوار با بیان اینکه سبزوار دارای قدمتی 6 هزارساله و مردمانی دارد که لایق بهترین ها هستند، گفت: احداث این مجتمع قطعا در جهت تغییر مبلمان شهری و رفع دغدغه مردم سبزوار در امور فرهنگی موثر خواهد بود.

گفتنی است مراسم کلنگ زنی مجتمع تجاری فرهنگی اداری 24 متری انقلاب همراه با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و نورافشانی ساعت 18 بعداز ظهر با حضور مسئولان شهری برگزار می شود.

 روابط عمومی شهرداری





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.