اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 18 خرداد 1392 / کد مطلب: 6119 / نظرات: 0

سبحانی فر/


طرح مجتمع فولاد تامین اعتبار شد


طرح مجتمع فولاد تامین اعتبار شد سبزوار ما/نماینده مردم سبزوار ،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار لازم برای طرح فولاد سبزوار تامین شد.
رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به پیگیری هایی که درسال گذشته انجام گرفت فولاد سبزوار پس از سه سال توقف مجدد شروع بکار کرد گفت: اخیرا هم با توجه به کمبود اعتبار مجددا یکماه بود که این طرح متوقف شده بود به همین منظوراز ریاست سازمان ایمیدرو و معاون وزیر در امورصنایع وزیر صنعت و معدن و مدیرکل صنایع و معادن استان و چندین نفر دیگر از مسئولان ذیربط دعوت و از محل طرح مجتمع فولاد سبزوار بازدید بعمل آمد ودر نهایت اعتبار لازم برای این طرح از سوی رییس سازمان ایمیدرو تامین شد.
وی خاط نشان کرد، قرار شد هرماه به نسبت پیشرفت پروژه تامین اعتبار شود ومقرر شد پس از دوماه مجددا از پیشرفت پروژه بازدید بعمل آید.
پیش از این هم سبحانی فر در گفتگوی تلفنی با نسیم جوین از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بخش احیای این طرح فولادی تا پایان سال و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار خرید تجهیزات داخلی و ۲ میلیون یورو برای خرید تجهیزات خارجی این شرکت خبر داده بود .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.