اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 مهر 1390 / کد مطلب: 611 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


راه رسيدن به بهشت ايمان به خدا و خدمت به جامعه است


راه رسيدن به بهشت ايمان به خدا و خدمت به جامعه است
 امام جمعه سبزوار گفت: اگر مي خواهيد پست و مقام شما را به بهشت برساند، راه آن ايمان به خدا و خدمت به جامعه است.  
   
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'غلامحسين ابراهيمي' در خطبه هاي نماز جمعه ضمن قدرداني از خدمتگزاران به مردم افزود: پست و مقام و ميزها برخي افراد را بد جور گرفتار مي كند كه راه علاج آن توجه به خدا و اهل بيت (ع) است.
وي با گراميداشت سالروز ميلاد حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) و دهه كرامت گفت: برنامه هايي كه به اين مناسبت اجرا مي شود بايد مقدمه اي باشد براي اينكه زنان ما داراي حجاب اسلامي شوند.
وي با اشاره به فعاليت حدود 74 شبكه مد غربي لباس و 300 شبكه موسيقي در دنيا و اثرات منفي اين شبكه ها از جمله در مدگرايي و پوشش هاي نامناسب افزود: حتي در برخي خانواده هاي مذهبي نيز از لباس هاي غير اسلامي استفاده مي شود.
خطيب جمعه سبزوار با بيان اينكه برنامه هاي دهه كرامت نبايد تنها محدود به همين 10 روز باشد گفت: در مكتب اسلام بايد همه دهه ها ، دهه كرامت بوده و مومن بايد در تمام اوقات كانون معرفت ، اخلاق و مودت باشد.
وي با اشاره به هجرت امام راحل در 13 مهر 1357 از عراق به كويت و فرانسه گفت: اين هجرت ها براي بقاي دين بود و زمينه و منشا بيداري اسلامي شد.
حجت الاسلام ابراهيمي همچنين ياد شهيد هاشمي نژاد و سرداران شهيد از جمله سرلشگر فلاحي، خلبان سرتيپ جواد فكوري، سرتيپ نامجو ، شهيد كلاهدوز و شهيد محمد جهان آرا را گرامي داشت.
وي با اشاره به احساس خطري كه ساواك همواره از جانب شهيد هاشمي نژاد مي كرد، برخي فعاليت هاي آن بزرگوار همچون راه اندازي كانون بحث و انتقاد ديني و افشا كردن خطوط انحرافي را مورد اشاره قرار داد و گفت: اين شهيد از جمله افراد عالم ، زمان شناس و مخاطب شناس بود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.