اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 خرداد 1392 / کد مطلب: 6104 / نظرات: 0


سبزوار در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به سوگ نشست


سبزوار در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به سوگ نشست  شهرستان سبزوار در شب چهاردهم خرداد سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به سوگ نشست.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، مردم دیار سربداران در سراسر این شهرستان بر سردر مساجد، ادارات و در معابر عمومی پرچم های سیاه و پارچه نوشته هایی مزین به سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی و با مضامین ˈالسلام علیک یا روح اللهˈ نصب کرده اند.

به همین مناسبت آیین های عزاداری، سخنرانی، مداحی و اطعام در مساجد و مقبره های امامزاده ها در این شهرستان توسط مردم برگزار می شود.

همایش کتابت اشعار امام خمینی (ره) با شرکت خوشنویسان شهرستان از برنامه هایی است که به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل برگزار شد.

علاوه بر آن مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان از حرم تاحرم در سبزوار برگزار می شود که در این مراسم اقشار مختلف مردم با پیاده روی از حرم مطهر امام زاده یحیی (ع) تا حرم مطهر امام زاده شعیب (ع) به سوگواری می پردازند.

همچنین بیش از 1700 نفر از بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان سبزوار برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام شدند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.