اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 11 خرداد 1392 / کد مطلب: 6097 / نظرات: 0


نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری موقوفات خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد


نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری موقوفات خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد  دومین نمایشگاه منطقه ای فرصت های سرمایه گذاری موقوفات خراسان رضوی روز شنبه طی مراسمی در محل موزه مردم شناسی سبزوار گشایش یافت.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در این مراسم گفت : 98 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری برای عرصه های موقوفی این شهرستان پیش بینی شده که

از این میزان 33 درصد سهم موقوفات ، 10 درصد شهرداری و بیش از 50 درصد سهم سرمایه گذار است .

حجت الاسلام ˈ محمد صفرپور ˈ افزود : در سال جاری 16 پروژه سرمایه گذاری در موقوفات شهرستان سبزوار در نظر گرفته شده است .

وی اظهارداشت: بیش از دو هزار و 700 موقوفه و بیش از 9 هزار رقبه در شهرستان سبزوار وجود دارد که این شهرستان از این نظر، پرموقوفه ترین شهرستان های استان خراسان رضوی است .

مدیر دفتر مشارکت های اقتصادی شهرداری سبزوار نیز در این مراسم گفت : مقوله سرمایه گذاری و جذب سرمایه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مباحث مهم پیش رو در توسعه و عمران هر منطقه ای است .

مهندس ˈمهدی برزویی ˈ افزود : شهر را با منابع اندک شهرداری نمی شود ساخت بلکه شهر را با کمک مردم و سرمایه گذاران بایستی ساخت.

وی اظهار داشت : در راستای عمران ، آبادانی و توسعه شهر سبزوار این شهرداری سال گذشته 20 بسته سرمایه گذاری در پروژه های مسکونی ، تجاری تعریف کرده است .

وی ادامه داد : از این 20 بسته سرمایه گذاری یک پروژه که مجتمع تجاری و فرهنگی به متراژ 22 هزار مترمربع است که در 27 رجب کار آن شروع خواهد شد و طبق پیش بینی تا دو سال آینده بهره برداری می شود.

مدیر دفتر مشارکت های اقتصادی شهرداری سبزوار همچنین با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در خانه ها و اماکن تاریخی گفت : هفت بسته سرمایه گذاری در این شهرستان هم برای این اماکن تهیه شده است.

مهندس برزویی افزود : خانه های تاریخی موردنظر برای غذاخوری سنتی ، بازارچه سنتی ، کافی شاپ ، مجموعه تجاری فرهنگی ، موزه ، هتل سنتی و سالن همایش طراحی شده اند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.