اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1392 / کد مطلب: 6084 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن/رئيس جمهور آينده فقط بايد به خدا توكل داشته باشد.


امام جمعه داورزنرئيس جمهور آينده فقط بايد به خدا توكل داشته باشد امام جمعه شهرستان داورزن گفت: رئيس جمهور آينده فقط بايد به خدا توكل داشته و به قدرتهاي جهان هيچ اعتمادي نداشته باشد

به گزارش سبزوارپیام، حجت الاسلام و المسلمين محمود مداحي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته  با بيان اين مطلب  افزود: مردم  به فردي راي بدهند که اسلام مدار ، ولايت مدار ،استکبار ستيز باشد و براي اسلام و جامعه اسلامي از جان و تمام وجود مايه بگذارد.

وي ادامه داد: به کانديداي اصلح بايد راي داد تا نظام حکومتي دين و کشور اسلامي بيمه شود.

وي تصريح كرد:اگرجريان و انديشه اسلام مدار ، ولايت مدار و استکبار ستيز راي آورد ، اثرش جمال وزيبايي ، سربلندي و پيروزي و بالندگي است.

وي ادامه داد: انتخاب اصلح اثرش در سياست خارجي اين است كه حکومت سوريه و مردم آن ، حزب الله لبنان ، ملت و دولت عراق ، ملت مسلمان بحرين ، ميانمار و منطقه با اقتدار دربرابر دشمنان اسلام مي ايستند ، تلاش مي کنند و اميدوار مي شوند

وي ادامه داد :اگر فردي رييس جمهور بشود که در برابر استکبار کوتاه بيايد يا بترسد ، يا وعده هاي انتخاباتي راعملي نکند ، دشمنان  و عوامل آنها به آن کانديدا اميدوار و خوشحال مي شوند. جبهه مقاومت و پايداري در جهان اسلام اميدش به ضعف و کاستي مبدل امام جمعه داورزن گفت: با راي  به اصلح ، قطعا  استخوان در گلوي دشمنان گير كرده و  و رسواتر مي شوند.

وي ضمن اظهار تاسف گفت: متاسفانه برخي به جاي اينکه به خدا  توكل كنند  به حکومت هاي اروپا و آمريکا و  حکومت هاي مرتجع و دلقک منطقه   اميد وارند.

امام جمعه داورزن در ادامه به عواقب پرداخت نكردن زكات پرداخت و گفت:   دور شدن از رحمت خدا -  قحطي ، خشکسالي ، کمبود ثمرات. نفاق و دورويي -تلف شدن ثروت و دارايي  وقبول نشدن نماز را به دنبال خواهد داشت  

وي ارتحال معمار کبير انقلاب اسلامي امام خميني(ره) را تسليت گفت و به  ويژگي هاي ايشان اشاره كرد و گفت: تسليم ناپذيري .-تکيه بر مردم مسلمان ايران در لحظات بحراني و حساس از جمله صفات بارز ايشان مي باشد.

وي ادامه داد: خدا نياورد آن روزي را سياست ما و سياست مسئولين کشور ما پشت کردن به دفاع ازمحرومين و رو آوردن به حمايت از سرمايه داران گردد و اغنيا ء و ثرمتمندان ازاعتبار و عنايت بيشتري برخوردار شوند . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.