اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 مهر 1390 / کد مطلب: 608 / نظرات: 0


مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه سبزوار /مسجد بزرگترين جبهه فرهنگي است


 مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه سبزوار گفت: مسجد بزرگترين جبهه فرهنگي است.  
   
 به گزارش  روابط عمومي و تبليغات سپاه ناحيه سبزوار ،حجت الاسلام و المسلمين 'حسين زحمتكش ' اين مطلب را در همايش مشترك ائمه جماعات ، مسوولان هيات امناي مساجد و فرماندهان حوزه و پايگاه هاي بسيج سبزوار بيان كرد.
وي با اشاره به فرمايشات حضرت امام خميني (ره) اظهار داشت: ايشان مسجد را بزرگترين پايگاه اسلام و پايگاه وحدت در نظام اسلامي مي دانست.
وي با اشاره به هجمه دشمنان در جنگ فرهنگي و نرم عليه نظام اسلامي، خاطر نشان كرد: در هر جنگي نياز مهم نيروها يك مكان امن و مهم براي قرار گيري است و امروز اين مكان در اين جنگ بزرگ مسجد و پايگاه بسيج است.
اين مسوول تاثير گذاري دفاع مقدس را هم مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: جنگ ما تاثير بسزايي در دنيا داشت به طوري كه امروز انقلابهاي منطقه ناشي از تاثيرات دفاع مقدس ماست.
حجت الاسلام زحمتكش با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: امروز بايد ارزش هاي دفاع مقدس را براي جوانان و نوجوانان تبيين كرد و اين جز با همت هيئت امناي مساجد و پايگاه بسيج در سطح جامعه ميسر نمي شود.
در اين مراسم كه در محل حسينيه ثارالله سپاه سبزوار برگزار شد بيش از 200 تن از ائمه جماعات ، اعضاي هيئت امناي مساجد و فرماندهان پايگاه هاي بسيج مستقر در مساجد اين شهرستان حضور داشتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.