اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 9 خرداد 1392 / کد مطلب: 6078 / نظرات: 0

سبحانی فر /


اعتبارات تملک دارایی های ملی افزايش يافت


اعتبارات تملک دارایی های ملی افزايش يافت پرونده بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور با ۱۷۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی بسته شد. از همین رو گفتگویی با علی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار ،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی درخصوص اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های ملی حوزه انتخابیه خود پس از تصویب نهایی لایحه بودجه سال 92 انجام شد.
علی سبحانی فر در این زمینه گفت:اعتبار هزینه ای دانشگاه حکیم سبزواری از سوی دولت 209 میلیارد ریال در لایحه بودجه ارائه شده بود که با کمک نمایندگان مجلس و با تلاش و پیگیری به 236 میلیارد ریال افزایش یافت .
وی همچنین درمو رد اعتبارات هزینه ای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: مبلغ ارایه شده از سوی دولت 316 میلیارد ریال بوده که با پیگیری صورت گرفته به 329 میلیارد ریال در مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است .
سبحانی فر با اشاره به افزایش اعتبارات تملک دارایی ایجاد تسهیلات فاضلاب شهر سبزوارنیز گفت:در لایحه دولت مبلغ 60میلیارد ریال برای تملک دارایی ایجاد تسهیلات فاضلاب شهر سبزوار ارائه شده بود که این اعتبار با پیگیری و کمک نمایندگان با افزایش 30میلیارد اوراق مشارکت در مجلس شواری اسلامی به 90 میلیارد ریال رسیده است.
وی درمورد سهم راه آهن سبزوار افزود، مبلغ پیشنهادی دولت 23 میلیارد ریال بوده که با افزایش 200میلیارد ریال اوراق مشارکت در مجلس شواری اسلامی به 223 میلیارد ریال افزایش یافت.
سبحانی فر در در پایان با بیان اینکه از محل اعتبارات سال های 89-90-91 که مبلغ 148 میلیارد ریال برای راه آهن سبزوار درنظر گرفته شده بود مبلغ 17 میلیارد ریال به پیمانکار تا پایان سال 91 پرداخت شده بود که باپیگیری های صورت گرفته در ابتدای سال 92 مبلغ 20میلیارد ریال به پیمانکار پرداخت شد و امروز مبلغ 50 میلیارد ریال نیز مقرر شد به پیمانکار پرداخت نمایند.
وی خاطر نشان کرد که با شرایط که در بودجه 92 و پیگیری طلبهای سنوات گذشته انجام شده است امیدواریم جهش مناسبی در پیشرفت راه آهن سبزوار بوجود آید/سبزوار ما





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.