اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 خرداد 1392 / کد مطلب: 6069 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن: حركت به سمت بصيرت حركت به سوي حق تعالي است


امام جمعه شهرستان داورزن با اشاره به لفظ بصيرت و مشتقات آن در قرآن كريم گفت: حركت به سمت بصيرت حركت به سوي حق تعالي است .
به گزارش روابط عمومی اداره زندان سبزوار،حجت السلام و المسلمين محمود مداحي كه در جمع بسيجيان ادارات و پايگاه شهيد لاجوردي اين شهرستان افزود: بصيرت محصول تقوي است كه باعث شكستن بن بست هاي زندگي ميشود .

وي ادامه داد: لازمه بصيرت داشتن تقوي ظاهر و باطن است كه با آن ميتوان از پرتگاههاي زندگي گذشت و به سلامت به مقصود كه همان خداي متعال است رسيد.

خطيب جمعه داورزن با اشاره به وقايع صدر اسلام تصريح كرد: در دوراني كه رسول اكرم (ص) ارتحال فرمودند و ماجراي تاسف بار صغيفه بني ساعده توسط منافقين پيش آمد ، در اين امتحان افراد با بصيرتي چون سلمان ،مقداد و ابوذر همگي حول مولا علي (ع) به عنوان ولي و رهبرشان گرد جمع شدند و سر پيمان و عهدشان ماندند.

وي با اشاره به حوادث فتنه سال ۸۸ خاطرنشان كرد: ملت ايران با بصيرت از گذشته و در صحنه حاضرند و هركس خلاف اين مسئله ميپندارد در خواب ميباشد .

حجت السلام مداحي ادامه داد: شركت ملت ايران در انتخابات مختلف نشان از بصيرت بالاي اين مردم است كه هر دوره با شناخت جريانهاي انحرافي ، خرابكار فتنه گر و حلقه هاي فريب كار همواره از ولايت و رهبري پشتيباني ميكنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.