اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 خرداد 1392 / کد مطلب: 6064 / نظرات: 0


معاون فرمانداری سبزوار:تمامی امکانات باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر مسابقات قرآنی در سبزوار فراهم شود


 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار بر برگزاری هر چه با شکوهتر سی و ششمین مسابقات قرآنی در سبزوار تاکید کرد.
مدرسی پور از برگزاری این مسابقات قرآنی در مهر و آبان ماه سال جاری در رده ها شکوفه ها زیر 16 سال و بزرگسالان خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم در دو مرحله شهری و روستایی در سطح سبزوار اجرائی خواهد شد.

وی اظهار داشت: به لحاظ دسترسی آسانتر متقاضیان و اینکه خود را قابل رقابت با متسابقین سطح شهر نمی دانند افتی ایجاد می شود که تصمیم بر این شد تا ثبت نام و شرکت روستائیان در خود روستاها انجام شودبعد از انتخاب، برندگان نهایی به رقابت های استانی را پیدا خواهند کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار خواستار برگزاری هر چه با کیفیت تر این مسابقات شد و گفت: امیدواریم با برگزاری این مسابقات  فضایی معنوی و قرآنی در شهرستان طنین انداز شود.

مدرسی پور همچنین خواستار همکاری همه جانبه مسئولین ادارات و نهادهای متعدد سبزواربا اداره اوقاف شهرستان در خصوص بحث ثبت نام و اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم شد و اظهار داشت: توقع بر این است که تمامی مسئولین در راستای کیفیت و انگیزه بیشتر مردم نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.

وی در پایان گفت: متقاضیان می توانند به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز قرآنی و پایگاه های بسیج و همچنین سایت اداره اوقات و امور خیریه استان خراسان رضوی و ارسال پیامک 36 به شماره 101145110 نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.سبزوار نیوز





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.