اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 8 خرداد 1392 / کد مطلب: 6063 / نظرات: 0


همایش ناظران و داوران فدراسیون هندبال در سبزوار


همایش ناظران و داوران فدراسیون هندبال در سبزوار بیست و ششمین همایش ناظران و داوران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج (ع) سبزوار در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان این شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، امام جمعه سبزوار روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه این همایش گفت : شما داوران بایستی الگو و معلم اخلاق در میادین ورزشی باشید.

حجت الاسلام ˈغلامحسین ابراهیمی ˈ خطاب به داوران افزود : جوانمردی ، شجاعت و بزرگواری خود را در تمام مراحل حفظ کرده و در برنامه کاریتان سعی کنید اخلاق و تربیت اسلامی را مدنظر قرار دهید.

وی با اشاره به اهمیت و رعایت اخلاق ، تربیت اسلامی ، اعتقادات ارزش ها گفت : سعی کنیم به کارهایمان علیرغم سلایق متفاوت جهت خدایی دهیم.

دبیر هیات هندبال خراسان رضوی نیز در این همایش گفت : داوران جایگاه ویژه ای دارند که بایستی بیش از پیش برای حفظ و ارتقای آن تلاش کنند.

ˈ عبدالله کافی ˈ با اشاره به تاثیر برگزاری اینگونه همایش ها، افزود : این نشست ها خوب است ولی کافی نیست بایستی بیش از پیش به مشکلات داوران و ناظران رسیدگی شود تا آنان منزوی نشوند.

وی با اشاره به جوان بودن داوری در کشور گفت : با برنامه ریزی و انتقال تجارب بایستی تعداد داوران کشور و آسیایی افزایش یابد.

دبیر هیات هندبال خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد از این همایش ها به عنوان فرصت در ارتقا داوری استفاده شود تا شاهد رشد چشمگیر در این عرصه باشیم.

سرپرست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون هندبال کشور گفت : در بیست و ششمین همایش ناظران و داوران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران 54 ˈکوبلˈ داوری شرکت کرده اند.

ˈعلی اصغر پورمقدم ˈ روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : داوران از طریق فیلمی که از طرف فدراسیون جهانی هندبال ارسال شده در جریان جدیدترین قوانین و مقررات داوری قرار می گیرند.

وی به برگزاری یک کارگاه عملی هم در این همایش اشاره کرد و افزود : داوران در این کارگاه با مباحث داوری جدید و کلیه هماهنگی های خاصی که در نوع سوت زدن و تصمیم گیری در صحنه های مختلف است را به صورت عملی انجام می دهند .

بیست و ششمین همایش ناظران و داوران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از هشتم لغایت دهم خردادماه در سبزوار در حال برگزار است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.