اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 7 خرداد 1392 / کد مطلب: 6058 / نظرات: 0


فرماندار خواستار اعلام رسمی ارتقای آموزش وپرورش داورزن به مدیریت شد


فرماندار داورزن خواستار تسریع در اعلام رسمی ارتقای اداره آموزش و پرورش این شهرستان به مدیریت شد.
 
به گزارش ایرنا،مهندس اسماعیل غفاری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش داورزن گفت : با تاسیس فرمانداری این شهرستان بایستی ادارات موجود این شهرستان در حد شهرستان ارتقا یابد.

وی خطاب به مسوولان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار کرد: اتخاذ تصمیم در باره ارتقا اداره آموزش و پرورش داورزن به مدیریت می تواند باعث شکوفا شدن ظرفیت های این شهرستان شود.

وی همچنین به کمبود برخی رشته های آموزشی در سطح مدارس این شهرستان اشاره کرد و گفت: افزایش این رشته های آموزشی امکان جذب و حضور دانش آموزان در سطح مدارس شهرستان را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان داورزن نیز در این جلسه به بحث حجاب و عفاف در سطح مدارس پرداخت و گفت: اجرای برنامه های مناسب و الگو قرار گرفتن معلمان در این مبحث برای دانش آموزان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام محمود مداحی افزود : آموزش و پرورش می تواند رابطه تنگاتنگی برای ایجاد تحول فرهنگی در شهرستان با حوزه علمیه داشته باشد.

وی همچنین از مسوولان داورزن خواست تا با حضور و بیتوته در شهرستان زمینه ارتقا و پیشرفت بیشتر این شهرستان جدید التاسیس را فراهم آورند.

محمد علی صادقی شکیب رییس اداره آموزش و پرورش داورزن نیز اجرای برنامه ای فرهنگی در اوقات فراغت دانش آموزان را خاطر نشان کرد و گفت: اجرای طرح بسیج سازندگی و اردوهای طرح هجرت می تواند به آموزش و پرورش کمک کند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.