اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 خرداد 1392 / کد مطلب: 6055 / نظرات: 0


در پایگاه حامی یابی معتکفین20 نفر به تعداد حامیان خوشاب افزوده شد


در پایگاه حامی یابی معتکفین20 نفر به تعداد حامیان خوشاب افزوده شد  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب گفت: در پایگاه حامی یابی معتکفین ˈ سلطان آبادˈ این شهرستان 20 حامی به تعداد حامیان ایتام خوشاب افزوده شد.

به گزارش سبزوارپیام، ˈابراهیم کسکنی ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار کمک بیشتر خیران در حوزه ایتام شهرستان خوشاب شد و افزود : هنوز یکصد نفر از ایتام در این شهرستان در انتظار حامی هستند.

وی بیان کرد : در حال حاضر 214 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب هستند.

وی طرح اکرام را پذیرش فرزند معنوی توسط افراد خیر عنوان کرد و اظهار داشت : در طرح اکرام هر حامی می تواند حمایت از یک یا چند یتیم را بر عهده بگیرد که حامیان حداقل هر ماه مبلغ 200 هزار ریال به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب با بیان اینکه فقط از زوایای مادی نمی شود به این طرح نگاه کرد، افزود: وجود حامی به عنوان یک تکیه گاه برای این کودکان از نظر روانی و عاطفی تاثیر بالایی داشته و چه بسا آنان را از بسیاری آسیب ها مصون نگه می دارد .

ˈکسکنی ˈ افزود: در بین ایتام زیرپوشش افراد نخبه ای داریم که در صورت حمایت های لازم می توانند در آینده خود و خانواده خود را تامین کنند.

وی همچنین از مردم نیکوکار خواست در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشارکت در این امر خداپسندانه با شماره تلفن 6224710 -0572 الی 30 تماس بگیرند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.