اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 7 خرداد 1392 / کد مطلب: 6040 / نظرات: 1


سبحانی فر: افزایش اعتبار راه آهن سبزوار از طریق فروش اوراق مشارکت


سبحانی فر: افزایش اعتبار راه آهن سبزوار از طریق فروش اوراق مشارکت  عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از تصویب مبلغ بیست میلیارد تومان از طریق فروش اوراق مشارکت سهم راه آهن سبزوار در مجلس خبر داد.
نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن وششتمد درمورد سهم راه آهن سبزوار دربودجه 92 گفت: اگر چه دولت در بودجه سال 92 اعتبار 2 میلیارد و سیصد میلیون تومان برای خط راه آهن سبزوار به شبکه سراسری به مجلس ارائه نموده بودو این مبلغ بسیار ناچیز می باشد ولی با کمک نمایندگان مجلس و با تلاش و پیگیری توانستیم مبلغ بیست میلیارد تومان از طریق فروش اوراق مشارکت سهم راه آهن را به بیست و دو میلیارد و سیصد میلیون تومان برسانیم.
وی خاطر نشان کرد که این امر جهش خوبی برای توسعه راه آهن سبزوار خواهد بود.
سبحانی فر همچنین افزود: اعتبار خط راه آهن در سال های 89و90و91 مبلغ 14 میلیارد و هشتصد میلیون تومان طی سه سال گذشته بوده است که از مبلغ فوق یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان تاکنون اختصاص پیدا کرده است.
عضو کیمسیون صنایع با اشاره به اینکه در اواخر سال گذشته جلسه ای با معاون شرکت زیر ساخت وزارت راه و شهرسازی داشتیم درخواست اعتبار از طریق اوراق مشارکت را کردیم که ایشان با مبلغ 15 میلیارد تومان موافقت کرد و در ابتدای سال 92 مبلغ دومیلیارد تومان آن به پیمانکار پرداخت شده است.
وی اظهار امیدواری کرد که تا سقف 15 میلیارد مابقی نیز محقق شود که اگر این مبلغ حاصل شود با توجه به اعتبار 22 میلیارد و سیصد میلیون تومان امسال امیدواریم که جهش مناسبی در توسعه راه آهن سبزوار ایجاد شود و خواسته مردم شهرستان سبزوار تا پایان سال 93 محقق شود.
سبزوارما 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


باسلام ، ضمن تشکر از همه ی زحمات مسئولین محترم ، مامردم خواهش میکنیم که درخصوص مطالب ارائه شده و ادعاها ، مخصوصا خبر فوق (اعتبارات راه آهن از گذشته تا کنون ) ، مستندات را ارائه نمایند. موفق باشید وباشند.