اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 خرداد 1392 / کد مطلب: 6016 / نظرات: 1

امام جمعه سبزوار :


مردم ما باحضور خود در انتخابات دشمن را به زانو درخواهند آورد


مردم ما باحضور خود در انتخابات دشمن را به زانو درخواهند آورد امام جمعه سبزوار گفت: مردم ما باحضور در انتخابات خود دشمن را به زانو درخواهند آورد .

حجت السلام والمسلمين غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در اين شهرستان با اشاره به سخنان حضرت امام در ارتباط با انتخابات افزود: حضرت امام در وصيت نامه خود به مردم توصيه ميكنند كه در انتخابات پرشور شركت نمايند و هميشه  در صحنه باشند.

وي با اشاره به انتخاب فرد اصلح خاطرنشان كرد: مردم مواظب باشندكه كسي را به نمايندگي انتخاب نكنند كه عنصر وابسته به زورمندان باشد.

وي در توصيه اي به اقليت هاي مذهبي نيز اظهار داشت: اقليت هاي مذهبي نيز كساني را برگزينند كه قوانين الهي را در جامعه جاري نمايند.

وي با اشاره به حديث ثقلين ادامه داد: انحراف در جهان اسلام از جايي آغاز شد كه قرآن و عترت را كه در كنار هم هستند را از يكديگر جدانمودند.

حجت السلام  ابراهيمي با اشاره به مسئله مهم تربيت در جامعه گفت : تربيت مانند باران رحمت الهي است كه اگر حساب شده ببارد و از آن استفاده شود موجب بركت است و اگر بي حساب باشد و از آن درست استفاده نشد موجب خسران و ضرر ميباشد.

وي با بيان اينكه ميلاد حضرت علي (ع) موجب شگفتي جهانيان است ياد آور شد : اين حضرت در كعبه و در جايي به دنيا آمد كه محل طواف پيامبران و امت اسلام است و در ماهي متولد شد كه افضل ماه هاي خداوند است و جزء اولين ايمان  آورندگان به آِيين رسول اكرم است.

وي با اشاره به حماسه سالروز آزاد سازي خرمشهر تصريح كرد: ما در مقابل دشمني ايستاديم كه تا ددندان مسلح بود و ادعاي نابودي انقلاب و اسلام را داشت.

وي ادامه  داد: اما اين جوانان برومند با سلاح ايمان،  توكل برخدا و رهنمود هاي حضرت امام دشمن را عقب راندند و خرمشهر قهرمان را پس گرفتند.سبزوار نیوز 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.