اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 خرداد 1392 / کد مطلب: 6008 / نظرات: 1

یک مسوول :


از انتشار نشریات بی کیفیت جلوگیری می شود


از انتشار نشریات بی کیفیت جلوگیری می شود
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار نسبت به انتشار نشریات بی کیفیت و بی محتوا در سبزوار واکنش نشان داد.


متن کامل یادداشت وی که در وبسایت صبح سبزوار منتشر شده به شرح ذیل  است:

بنام خداوند نون و القلم

پیرو مطالبه به حق جامعه خبری سبزوار در خصوص چاپ نشریات بی کیفیت خبری که باعث شده تا این قشر خدوم را متاثر کند و از ارزش کارهای مثبت شان در سیر پیشرفت رسانه ای که ایجاد شده است بکاهد لازم دانستم ضمن تایید، اعلام کنم در جلسه آتی که انجمن با رییس اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار برگزار خواهد کرد در این خصوص تصمیم گیری کرده و از انتشار نشریه های ذکر شده تا تبدیل شدن آن نشریات باکیفیت جلوگیری خواهد شد.

در ادامه بر خود فرض میدانم از خبرنگاران پرتلاش شهرستان کمال تشکر را داشته که در مدت نزدیک به یک سال از شروع مجدد فعالیت انجمن میگذرد با تعهد و تخصص سطح خبری سبزوار را به وضع مطلوب رسانه ای تبدیل کنند.

امروز سبزوار با وجود هشت سایت، چهار نشریه، نمایندگی های کثیر الانتشار و دفترخبر گزاری ایرنا و صداوسیما بعنوان فعالترین جامعه خبری استان شناخته می شود که با عزم تحسین برانگیز در کنار انجمن خبرنگاران توانسته اند سر سامان درستی به خبر و فعالیت های موثر شهرستان بدهند.

شاید اغراق نباشد بگوییم خبرنگاران اکنون تاثیر گذارترین قشری هستند که در روند رشد محسوس شهرستان نقش داشته اند.

در انتها انتخابات پیشروی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اهمیت حضور موثر خبرنگاران را دو چندان کرده است و با تعهدی که از دوستان خبرنگارم دارم معتقد هستم رسالت خود را که همان اطلاع رسانی درست و به موقع است، انجام خواهند داد و مردم را به حضور پر شور در انتخابات دعوت خواهند کرد.

من الله التوفیق- رضا نامنی- رییس انجمن خبرنگاران شهرستان سبزوار




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.