اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 6004 / نظرات: 0

رییس اداره سیاسی ، اجتماعی فرمانداری سبزوار


27 نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا در سبزوار انصراف دادند


27 نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا در سبزوار انصراف دادند      رییس اداره سیاسی ، اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت : تا امروز 27 نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان انصراف خود را اعلام كردند.
   
به گزارش سبزوارپیام، ' حسین میردشتی ' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تایید صلاحیت 964 نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ،افزود : 924 نفر از این داوطلبان مرد و 40 نفر از آنان خانم هستند.

وی با بیان اینكه یك هزار و سه نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان سبزوار ثبت نام نهایی كردند، افزود : صلاحیت 20 نفر از این داوطلبان تایید نشد.

وی با اظهار اینكه 88 نفر مرد و 12 نفر زن برای شهر سبزوار داوطلب نهایی انتخابات هستند ،گفت : 13 نفر از این داوطلبان به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار انتخاب می شوند.

'میردشتی ' گفت : برای شورای شهر ششتمد سبزوار نیز 15 نفر ثبت نام كردند كه همه این افراد تایید شده و داوطلب انصرافی هم نداشتیم.

وی افزود : برای شهر روداب سبزوار نیز 15 نفر ثبت نام كردند كه از این تعداد صلاحیت 14 نفر تایید شد و یك نفر هم انصراف داد.

رییس اداره سیاسی ، اجتماعی فرمانداری سبزوار با اظهار اینكه در 137 روستای این شهرستان انتخابات برگزار می شود، گفت : 47 روستا در بخش مركزی ، 49 روستا در بخش ششتمد و 41 روستا در بخش روداب شهرستان سبزوار است . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.