اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 31 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5995 / نظرات: 0

دركمیسیون هماهنگی تعزیرات حكومتی و تنظیم بازار/


کلاته خواستار تشدید نظارت بر واحدهای صنفی شد


کلاته خواستار تشدید نظارت بر واحدهای صنفی شد  معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار خواستار تشدید بازرسی ها و نظارت بر واحدهای صنفی این شهرستان به منظور برخورد با افزایش قیمت های احتمالی بویژه در بخش ارزاق عمومی شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از  ایرنا، 'محمد كلاته' روز دوشنبه در دومین نشست كمیسیون هماهنگی تعزیرات حكومتی و تنظیم بازار سبزوار خطاب به اعضای این كمیسیون افزود: با كنترل بازار و نظارت می توان از گرانی هایی كه با دخالت واسطه ها و عدم نظارت بوجود می آید جلوگیری كرد.

وی گفت: با ایجاد گروه های ویژه با تخلفات صنفی برخورد خواهد شد.

وی با اعلام موافقت با برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم كالا در سبزوار افزود: در اولویت اول شركت كنندگان در این نمایشگاه كسبه این شهرستان هستند و باید دقت و نظارت كافی انجام شود تا در حق مردم اجحاف نشود.

رییس اداره تعزیرات حكومتی سبزوار هم در این نشست گفت: در بخش كالا و خدمات از ابتدای امسال تاكنون 445 فقره پرونده رسیدگی شده و بیش از 233 میلیون ریال احكام صادر شده است.

' اسحاق سویزی ' افزود: در بخش بهداشت ، درمان و دامپزشكی نیز از ابتدای امسال 86 فقره پرونده مختومه شده كه جرائم صادره بالغ بر 114 میلیون ریال بوده است.

وی اظهار داشت: مجموع محكو میت های صادره نیز 347 میلیون ریال بوده است.

معاون شبكه دامپزشكی سبزوار هم از كاهش 50 درصدی جوجه ریزی در اردیبهشت ماه جاری در این شهرستان نسبت به فروردین ماه امسال خبر داد.

'رضا ضیغمی اول' افزود: در فروردین ماه دو میلیون و 58 هزار قطعه و در اردیبهشت ماه یك میلیون و 50 هزار قطعه جوجه ریزی در این شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینكه سبزوار 40 درصد مرغ استان و دو ونیم درصد از مرغ كشور را تامین می كند و به عنوان یك قطب در این راستا مطرح است افزود: قیمت زیاد جوجه و عدم خروج مرغ از استان سبب كاهش جوجه ریزی توسط تولیدكنندگان شده است.

رئیس مجمع امور صنفی سبزوار هم در این نشست از یك هزار و 238 مورد بازرسی از اصناف این شهرستان خبر داد و گفت: در ماه جاری 124 فرم بازرسی پر شده كه از این تعداد 22 تخلف منجر به تشكیل پرونده شده است.

'مجید غایبی' افزود: در اردیبهشت ماه از 100 شكایت ارسال شده به مجمع امور صنفی سبزوار 21 مورد منجر به تشكیل پرونده شده است.

وی به یك هزار و 295 مورد بازرسی در فروردین ماه امسال اشاره كرد و گفت : از این تعداد 28 مورد منجر به تشكیل پرونده و ارجاع به اداره تعزیرات حكومتی شده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.