اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5987 / نظرات: 0


فرماندار بر برگزاری باشكوه مراسم سالگرد ارتحال امام تاكید كرد


فرماندار  بر برگزاری باشكوه مراسم سالگرد ارتحال امام تاكید كرد معاون استاندار و فرماندار سبزوار بر بسیج همه امكانات و توان این شهرستان برای برگزاری هر چه باشكوه مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی (ره) تاكید كرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، قاسم شعبانی عطار روزیكشنبه در اولین نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) سبزوار از همه مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست همچون سال های گذشته تمام امكانات خود را در این جهت بسیج كنند.

وی با اشاره به نقش امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما در دنیا به عنوان امام خمینی (ره) شناخته شده است.

وی با بیان اینكه مردم فداكار و قدرشناس ایران اسلامی با گذشت 24 سال از ارتحال ملكوتی امام خمینی (ره) این مراسم را هر سال باشكوهتر از سال گذشته برگزار می كنند افزود: به رغم همه مشكلات و تهدیدات و فشارهای دشمنان، مردم ایران همچنان خود را پایبند به آرمانهای امام راحل می دانند.

وی با بیان اینكه مهم ترین برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اعزام زائران و عزاداران این شهرستان به مرقد مطهر امام راحل است، اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی باید در حد توان برای اعزام این كاروان همكاری كنند.

شعبانی عطار بر برگزاری نشست ها و انجام هماهنگی های لازم و كیفی كردن برنامه های این ایام در بخش های این شهرستان تاكید كرد.

وی افزود: به منظور برگزاری باشكوه مراسم مزبور، كمیته هایی از جمله پشتیبانی و نظارت، فرهنگی و هنری، تزئینات، اعزام زائر، ورزش، جوانان و دانشجویی، دانش آموزی، ایثارگران، بانوان و امور مساجد، در ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سبزوار تشكیل شده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار نیز در این نشست با ارائه گزارشی از برنامه های پیش بینی شده برای سالگرد ارتحال امام راحل گفت: امسال سهمیه شهرستان سبزوار برای اعزام زائر به مرقد بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی، یك هزار و 700 نفر است.

سرهنگ پاسدار 'حبیب الله بهمن آبادی' با اشاره به افزایش این تعداد نسبت به سال گذشته ابراز امیدواری كرد این شهرستان با همكاری تمام ادارات و نهادهای ذیربط همچون سال های پیش به عنوان شهرستان برتر در اعزام زائران باشد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.