اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5984 / نظرات: 0


جشن میلاد امام جواد(ع)در ششتمد


حسین پور/ششتمد شهری با دیرینه غنی مذهبی و تاریخی در جنوب سبزوار مکان گزینی نموده است.
ائمه اطهار (ع) در نزد مردم ششتمد از جایگاه ویژه ای برخودارهستند و مراسمات مذهبی با شور و حرارت خاصی در این شهر برگزار می شود اما نگاه مردم ششتمد به جوانترین امام شیعیان نگاه دیگری است.
 حجه الاسلام و المسلمین سید باقر اسلامی خواه گفت: به خاطر حضور حضرت امام جواد(ع) در ششتمد و اقامه نماز در مسجد جامع این شهر مردم ششتمد اهتمام ویژه ای به برگزاری مراسمات منتصب به امام جواد(ع) را دارند.
روحانی مقیم ششتمد افزود: مراسم جشن میلاد این امام همام در محل متوضی و مصلی امام جواد(ع) با حضور مردم مؤمن و مداحان اهل بیت (ع) برگزار می گردد.
وی ادامه داد: این مراسم از ساعت 6بعداز ظهر در محلی متوضی امام جواد(ع) برگزار می شود و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز در محل مصلی این مراسم ادامه می یابد.
اسلامیخواه ادامه داد: به همت هیئتهای مذهبی در نظر داریم نام امام جواد(ع) را در شهر ششتمد بیشتر از گذشته رونق ببخشیم و در همین راستا توصیه به خانواده ها جهت استفاده از نامهایی همچون جواد و محمدجواد برای فرزندان در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: نگاه ویژه به زندگی حضرت جوادالائمه از دیگر برنامه های کاربردی فعالان حوزه مذهبی و فرهنگی ششتمد است که بتوانیم شیوه زندگی ها را تا حدالامکان با شیوه زندگی این معصوم در سطح شهر ششتمد تطبیق دهیم و در راستای نشر این مهم گام برداریم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.