اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5975 / نظرات: 0


جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه آزاد سبزوار برگزار شد


چهاردهمین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور مدیران و جمعی از اساتید، دانش آموختگان این دانشگاه و نیز خانواده های آنان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این مراسم با تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آنان، از فارغ التحصیلی نه به عنوان فراغت کامل از تحصیل بلکه به عنوان آغازی دوباره و حرکتی نو در راستای فراگیری علم و دانش و معرفت یاد کرد.

دکتر غفوری نژاد با برشمردن امکانات و پتانسیل های این دانشگاه گفت: اکنون واحد سبزوار با دارابودن بیش از 100 رشته تحصیلی در تمامی مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی به عنوان واحدی بسیار بزرگ و تأثیرگذار در سطح منطقه مشغول به فعّالیّت است.

چهاردهمین جشن فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به مدّت دو روز و با حضور دانش آموختگان رشته های علوم و صنایع غذایی، پرستاری، الکترونیک، بهداشت، حسابداری، حقوق، علوم تربیتی، فقه و کامپیوتر در محل سالن همایش های شهید عباسپور این دانشگاه برگزار شد.

پخش نماهنگ فعّالیّت ها و افتخارات دانشگاه، اجرای موسیقی سنّتی و کلاسیک، میان پرده طنز، مسابقه، قرائت سوگندنامه، برش کیک فارغ التحصیلی و اهدا لوح یادبود به دانش آموختگان، از جمله برنامه های چهاردهمین جشن فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.