اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5971 / نظرات: 0


امام جمعه موقت ششتمد: حضرت امام جواد (ع)باید جلوه ای دیگر در شهر ما داشته باشد


حسین پور/ امام جمعه موقت ششتمد: حضرت امام جواد (ع)باید جلوه ای دیگر در شهر ما داشته باشد
امام جمعه موقت ششتمد در خطبه های نماز جمعه ششتمد گفت: ششتمد شهری است که معطر به عطر حضرت جواد الائمه است و این مهم باید در ششتمد نشر و توسعه یابد.
سیدباقر اسلامیخواه افزود: شهر ما منتصب به امام جواد(ع) است اما جای گلایه دارد که زندگی امام جواد(ع) در زندگی های ما کمتر اثر گذاشته است.
وی ادامه داد: خانواده در شهر ششتمد بایستی نام جواد را بیشتر برای فرزندان خود استفاده کنند چرا که در حال حاضر بصورت پررنگ این اتفاق نیفتاده است.
خطیب جمعه ششتمد گفت: حضرت جواد(ع) در شهر ما باید جلوه ای دیگر داشته باشند و شهرهای پیرامونی ششتمد را به نام امام جواد(ع) بشناسند.
اسلامیخواه افزود: امام جواد(ع) علیرغم اینکه جوانترین امام ما شیعیان بوده است اما در بسیاری از مناظرات علمی شرکت می کرده و با علم خود باعث مباهات شیعیان بوده است.
وی گفت: انتظار می رود هیئتهای مذهبی میلاد این امام عزیز را در شهر ششتمد باشکوهتر از هر سال برگزار کنند.
امام جمعه موقت ششتمد گفت: حماسه خرمشهر یکی از پیروزیهای کم نظیر فرزندان خمینی کبیر بود که علیرغم تجربه کم در جنگ و عدم تسلیحات مناسب به این توفیق بزرگ دست یافتند.
خطیب جمعه ششتمد به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم بایستی در انتخاب خود دقت داشته باشند و فردی را به رئیس جمهوری برگزینند که مسیر حرکت ایشان در راستای حفظ و عزت ایران اسلامی باشد و از حاشیه ها بپرهیزد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.