اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 25 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5962 / نظرات: 0

دکتر محسنی ثانی/


دانشگاه تکنولوژی در سبزوار راه اندازی می شود


دانشگاه تکنولوژی در سبزوار راه اندازی می شود نماینده مردم سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت :مجوز راه اندازی دانشگاه تکنولوژی حضرت زینب (س) در سبزوار اخذ شده است.
 
دکتر محمد رضا محسنی ثانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:پس از چندین ماه پیگیری ، در هفته جاری از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مجوز قطعی تأسیس دانشگاه تکنولوژی حضرت زینب در سبزوار صادر شد و دکتر جواد حدادنیا طی حکمی از سوی وزیر علوم به عنوان مسوول راه اندازی این دانشگاه انتخاب شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود : دانشگاه تکنولوژی حضرت زینب (س) یک دانشگاه تک جنسیتی ویژه بانوان است و فعالیت آن در زمینه رشته های فنی خواهد بود.

محسنی ثانی گفت : تأسیس دانشکده دولتی علوم قرآنی ، گرفتن امتیاز حوزه برگزاری کنکور سراسری دکترا ، راه اندازی مجتمع مراکز تحقیقاتی و معاونت تحقیقات و فنآوری در دانشگاه علوم پزشکی در سال های اخیر در این شهرستان تحقق یافته است .

وی گفت :آغاز به ساخت و تکمیل برخی از ساختمان های پردیس دانشگاه علوم پزشکی ، ایجاد چند دانشکده جدید در دانشگاه حکیم سبزواری ، راه اندازی پردیس دانشگاه حکیم سبزواری و ... هم از دستاوردهای دانشگاهی سبزوار در چندسال اخیر بوده است .

وی اظهار کرد : همه این دستاوردها با تلاش و همدلی نمایندگان و مسوولان ارشد و دست اندرکاران دانشگاه های شهرستان تحقق یافته است.

وی در پایان گفت: سبزوار قطب دانشگاهی شرق کشور است و در حال حاضر بیشترین تعداد دانشگاه ها و دانشجویان شهرستان های خراسان رضوی بعد از مشهد مقدس در سبزوار وجود دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.