اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 مهر 1390 / کد مطلب: 596 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن /دهه کرامت بهترین زمان برای ارتباط با جوانان است


امام جمعه بخش داورزن گفت : دهه کرامت بهترین زمان برای آشنایی نسل جوان با کرامات ائمه معصوم است 

 

حجت الاسلام والمسلمین" محمود مداحی" در جلسه هماهنگی برگزاری جشنهای دهه کرامت در بخش داورزن با بیان این مطلب افزود : این جشنها بایستی باعث افزایش سطح نگرش جوانان به زندگی ائمه اطهار شود

 

وی در ادامه از مسئولان خواست تا در این هفته مقدمات حضور خود برای بازدید از خانواده های بی سرپرست و بی بضاعت را بیشتر فراهم آورند .

 

امام جمعه داورزن با اشاره به قرار گرفتن بخش داورزن در مسیر ورودی خراسان رضوی تصریح کرد : مردم این بخش باید زمینه های هرچه باشکوهتر برگزار شدن این جشنها را در بخش فراهم آورند.

 

وی برگزاری جلسات سخنرانی و برگزاری جشن کرامت در سطح روستاهای بخش را نیز  ضرروی دانست و گفت : باید این برنامه ها در سطح کلان هم به بهترین وجه ممکن انجام پذیرد .

 

بخشدار داورزن نیز همکاری اصناف و بازاریان سطح شهر با شهرداری را در جهت هرچه باشکوهتر برگزاری این دهه را خاطر نشان شد و گفت : در عین حال که ادارات و نهادها در برگزاری این مراسم همکاری می کنند بایستی زمینه های لازم برای برپایی جشنهای خود جوش و مردمی نیز فراهم شود .

 

عباس شم آبادی برپایی ایستگاههای استقبال از زائرین علی ابن موسی الرضا و مراسمات جشن و شادی در بخش را یاد آورشد و گفت : باید این دهه نیز همچون اعیاد مذهبی کشور خود جوش و مردمی برگزار شود .

 

رئیس شورای اسلامی بخش داورزن نیز از اجرای نمادین ورود امام رضا (ع) به بخش داورزن خبر داد و گفت : این برنامه در روستای مزینان برگزار خواهد شد .

 

حسن مزینانی به تجربه چند ساله اهالی این بخش به برپایی این مراسم در روستای مزینان اشاره و تصریح کرد : همزمان با برپایی دهه کرامت ورود امام رضا با نقش آفرینی تعزیه خوانهای این روستا برپا خواهد شد .

 

وی حضور در امامزاده روستای بهمن اباد و حرکت نخل به نشانه تشیع  پیکر امام حسین (ع) از دیگر برنامه های جانبی این روز خواهد بود

 

 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.