اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 مهر 1390 / کد مطلب: 595 / نظرات: 0


زنگ عاطفه ها در مدارس سبزوار نواخته و جشن هاي دهه كرامت دراين شهرستان آغاز شد


 به طور همزمان زنگ عاطفه ها با حضور شماري از دانش آموزان ، اولياي آنها و مسوولان سبزوار در محل دبستان كاشفي اين شهر نواخته و با برگزاري جشني ، جشن هاي دهه كرامت به طور رسمي در اين شهرستان آغاز شد. 
  
 
به گزارش ايرنا ، با توجه به تعطيلي مدارس ،نواختن زنگ عاطفه ها از اولين پنجشنبه مهر ماه به چهار شنبه منتقل شد و اين آيين در تمامي مدارس شهرستان سبزوار برگزار شد .
معاون استاندار و فرماندار سبزوار در آئين نواختن زنگ عاطفه ها با اشاره به نوع دوستي ملت ايران ، اين دگر دوستي را ناشي از دين و آيين اسلامي دانست.
'قاسم شعباني عطار' با اشاره به احاديث نقل شده از ائمه اطهار (ع) كمك به همنوع را يك وظيفه ديني و ملي عنوان كرد.
مسوولان حاضر در اين مراسم 20 ميليون ريال براي كمك به دانش آموزان نيازمند اهدا كردند و دانش آموزان و اولياي آنها هم كمك هاي نقدي و غير نقدي خود را به مسوولان جمع آوري كمك ها تحويل دادند.
'حسين كرابي' رييس كميته امداد امام خميني (ره) سبزوار هم با بيان اينكه 70 پايگاه در مدارس براي جمع آوري كمك ها به جشن عاطفه ها مستقر شده گفت: تمامي كمك هاي جمع آوري شده در مدارس ،براي كمك به دانش آموزان نيازمند هزينه مي شود.
به گزارش ايرنا ، در ادامه با برگزاري مراسمي ، جشن ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار و جشنهاي دهه كرامت به طور رسمي در سبزوار آغاز شد .
در اين مراسم 10 نفر از دانش آموزاني كه نام معصومه داشتند از طرف نيروي مقاومت بسيج مورد تشويق و تجليل قرار گرفتند . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.