اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5942 / نظرات: 0


دو دانش آموز سبزواري در جشنواره نوجوان سالم رتبه برتر كشوري گرفتند .


معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار از افتخار آفريني دو دانش آموز سبزواري در جشنواره نوجوان سالم در سطح كشور خبر داد . 
مهندس راه چمني ضمن اعلام خبر فوق افزود : در مرحله كشوري جشنواره نوجوان سالم دو دانش آموز سبزواري پس از ارسال آثار خود موفق به كسب رتبه برتر در سطح كشور شدند .
وي در ادامه به موضوعات آثار ارسال شده به دبيرخانه جشنواره پرداخت و افزود : اين جشنواره با موضوعات پيشگيري از گرايش به دخانيات ،‌ پيشگيري از گرايش به اعتياد و سوء مصرف مواد مخدر و پيشگيري از گرايش به خشونت برگزار شد و دانش آموزان آثار خود در اين موضوعات را به دبيرخانه اين مسابقات ارسال كردند .
راه چمني با اشاره به دانش آموزان سبزواري برگزيده اين جشنواره افزود : در رشته فيلم كوتاه دانش آموز فاطمه صادقي منفرد از دبيرستان فرزانگان موفق به كسب رتبه برتر كشوري را به خود اختصاص داد . در رشته عكس نيز خانم مهناز موفق از دبيرستان عترت موفق به كسب رتبه برتر در سطح كشور گرديد .
شايان ذكر است در مرحله استاني اين مسابقات سه دانش آموز سبزواري رتبه برتر را به دست آورده بودند كه دو تن از اين عزيزان در سطح كشور نيز حائز رتبه برتر شدند .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.