اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5930 / نظرات: 0


امامان جمعه شهرهای مختلف خراسان رضوی هتک حرمت صحابه پیامبر (ص) را محکوم کردند


 امامان جمعه شهرهای مختلف خراسان رضوی ضمن تاکید بر حضور گسترده در انتخابات، هتک حرمت 'حجربن عدی' صحابه پیامبر (ص) را محکوم کردند.


امام جمعه سبزوار در خطبه های نماز جمعه این شهر خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد و گفت: مردم باید در انتخابات حضور پر رنگ و باشکوهی داشته باشند.

حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی اظهار کرد: مردم باید در این انتخابات دشمنان انقلاب و نظام را مایوس و نا امید کنند.

وی همچنین با اشاره به شیطنت های دشمنان، اهانت به مقبره 'حجربن عدی' را محکوم کرد.

امام جمعه رشتخوار نیز گفت: پشت پرده وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد که می خواهند در جهان اسلام آشوب ایجاد کنند.

حجت الاسلام مهدی بهره مند، با محکوم کردن هتک حرمت مرقد مطهر 'حجربن عدی' افزود: مسلمانان باید ضمن اعتراض گسترده در مقابل این اقدام، با هوشیاری و بصیرت نسبت به نقشه های تفرقه انگیز استکبار جهانی آگاه باشند.

وی وحدت و انسجام مسلمانان را خط بطلان بر نقشه های دشمن دانست و گفت: اگر تمام مسلمانان با هم و در کنار هم این حرکت را محکوم کنند، دیگر استکبار نمی تواند قدم از قدم بردارد.

امام جمعه شهرستان داورزن هم گفت: شرکت فعال و گسترده مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه افزود: اگر مسلمانان جلو تکفیری ها و وهابیون را بگیرند، استکبار جهانی دیگر نمی تواند به حریم مسلمین تجاوز کند.

وی گفت: شیعه و سنی باید با اتحاد، جلو فتنه وهابیون و سلفی ها را بگیرند.

امام جمعه ششتمد نیز گفت: وهابیون پایگاه رژیم صهیونیستی و سرباز پیاده نظام استکبار جهانی است.

حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم ضمن محکوم کردن تخریب مرقد 'حجربن عدی' افزود: وی از اصحاب بزرگ پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام علی (ع) بود و تخریب مرقد مطهرش قلوب مسلمین را جریحه دار کرد.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند ملت ایران در خلق حماسه سیاسی این بار نیز موفق خواهند شد و آن را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

امام جمعه چناران هم در خطبه های نماز جمعه گفت: نبش قبر 'حجربن عدی' از صحابه بزرگوار پیامبر (ص) نشان دهنده وجود نوعی ائتلاف صهیونیستی - عربی برای ایجاد فتنه مذهبی است.

حجت الاسلام مظفر تاجی افزود: اهانت به صحابه پیامبر اسلام (ص) نشان می دهند که گروههای تکفیری به آلت دست موساد تبدیل شده اند.

وی گفت: تا هنگامی که بر پیکره جهان اسلام غده سرطانی بد خیمی چون رژیم غاصب صهیونیستی وجود دارد، آرامش حاصل نخواهد شد.

امام جمعه چناران اظهار داشت: رسالت جهانی همه مسلمانان است که برای نابودی این عفونت چرکین از پیکره جهان اسلام تمام تلاش خود را بکار گیرند.

امام جمعه موقت گناباد هم گفت: حامیان جریان سلفی، آمریکا و عربستان هستند.

حجت الاسلام 'رضا مدنی' در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: جریان سلفی یکی از مصیبتهای کنونی جهان اسلام است که با جسارت به قبر 'حجربن عدی' صحابه پیامبر اکرم (ص) و امیر مومنان علی (ع) نیت خبیث خود را نشان داد.

وی اظهار داشت: این گروه متحجر و ظاهربین با حمایت آمریکا و حامیانش در منطقه ایجاد شده تا مانع رشد اسلام شود.

وی افزود: این جریان منحرف همان جریانی است که قبرستان بقیع و قبور اصحاب و صحابه رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) را تخریب کرد.

امام جمعه کاشمر نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: تروریست ها و دشمنان اسلام با نبش قبر "حجربن عدی" از صحابه پیامبر اسلام (ص) و امیرالمومنین علی (ع) به صورت علنی خیانت ضدانسانی خود را به بشریت نشان دادند.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: هتاکان حرمت "حجربن عدی" دست نشانده های آمریکا و صهیونیستها هستند.

وی در ادامه به انتخابات و حماسه سیاسی پیش رو اشاره کرد و گفت: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی توطئه های آمریکا و صهیونیست ها را خنثی خواهند کرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.