اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 مهر 1390 / کد مطلب: 593 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


جشنهاي دهه كرامت و ساير اعياد بايدمقدمه رسيدن به معرفت كامل باشد


جشنهاي دهه كرامت و ساير اعياد بايدمقدمه رسيدن به معرفت كامل باشد امام جمعه سبزوار گفت: چراغاني ها و آذين بندي هاي دهه كرامت و ساير جشن ها و برنامه ها در مناسبت هاي مختلف سال بايد مقدمه اي براي رساندن ما به معرفت كامل باشد.  

ا " حجت الاسلام و المسلمين 'غلامحسين ابراهيمي' در نشست شوراي فرهنگ عمومي سبزوار كه در آستانه دهه كرامت برگزار شد، افزود: منظور از اين نوع معرفت و عرفان، عرفاني نيست كه با سوء استفاده برخي افراد ايجاد شده است.
وي با تاكيد بر تعظيم شعائر ديني همچون دهه كرامت ، اضافه كرد: كار كردن در زمينه جذب معرفت ، بصيرت ، تربيت و آگاهي ، دشمن شناسي و دوست شناسي و پياده كردن آن در جامعه يك عبادت است.
رييس شوراي فرهنگي عمومي سبزوار در بخشي از سخنانش اظهار داشت: 70 درصد از انحرافات نسل جوان اعم از دختر و پسر در اثر ماهواره ها ، سي دي ها و نوارهاي مبتذل است .
وي لزوم اثر گذاري جلسات شوراي فرهنگ عمومي و ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر در جهت رفع معضلات جامعه را مورد اشاره قرار داد.
حجت الاسلام ابراهيمي به مشكل بدحجابي برخي بانوان فروشنده ، وجود تلفن ،همراه دانش آموزان در مدارس و غيره اشاره كرد و با انتقاد از پوشش و لباس نامناسب برخي بانوان ،اين نوع پوشش را برهنگي در عين پوشيدگي برشمرد.
وي تاكيد كرد: بايد براي رفع مشكلات مربوط به جوانان زمان ، مكان و مخاطب شناسي و شرايط فعلي جامعه را در نظر گرفت. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.