اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5923 / نظرات: 0


صدور بيانيه تشكلهاي دانش آموزي سبزوار در محكوميت اهانت به مرقد مطهر حجر بن عدي



معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش شهرستان سبزوار از صدور بيانيه تشكلهاي دانش آموزي اين شهرستان در محكوميت اهانت به مرقد مطهر حجر بن عدي خبر داد .
جواد كوره پز ضمن اعلام خبر فوق افزود : كساني كه تصور مي كنند با اهانت به صحابه پيامبر و بزرگان دين مبين اسلام ارزش و اعتبار آنها را پايين مي آورند بايد بدانند خاك بر روي خورشيد مي ريزند .
وي با اشاره به جنايات آمريكا و اسرائيل و ايادي آنها بر عليه مسلمانان افزود : علاوه بر كشتار و خونريزي همه روزه بر عليه مسلمانان در جاي جاي دنيا اقدامات فرهنگي را نيز در راستاي هتك حرمت بزرگان دين مبين اسلام در دستور كار خود قرار داده اند تا ميزان حساسيت مسلمانان نسبت به دين را ارزيابي كنند لذا لازم و ضروري است كه مسلمانان در مقابل اين اعمال خباثت آلود دشمن به جد فرياد برآورند
كارشناس مسئول دانش آموزي سبزوار همچنين افزود : در همين راستا تشكلهاي دانش آموزي سبزوار با تهيه طومار و اطلاعيه اي مراتب اعتراض خود به اين جنايت خباثت آلود اعلام داشتند متن اين پيام به اين شرح است .

سردار باوفاي علي شاهدت دوباره ات مبارك
اين روزها به توفيق حجر بن عدي سردار شهيدي كه هنوز بعد از 1383 سال سنگ مولا را به سينه مي زند و گرگ ها پيكرش را كه به محبت علي (ع) با طراوت است به دندان گرفته اند غبطه مي خوريم مگر نه اين كه اصحاب صديق اهل بيت (ع) را به بلا آزموده اند .
آمريكا منتظر انتقام سخت ما باشد .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.